Je kan niet vroeg genoeg beginnenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:54 schreef Cynic het volgende:
ooit ga ik klassiek les nemen....
mooi stukje inderdaad!
Haha jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:56 schreef Cynic het volgende:
haha, en dan inderdaad op het állerlaatst merkbaar een fout spelen
ach, dat maakt niet uit. Ik ken het gevoel maar al te goed. Als het een opname in de studio was geweest had je hte zo met Pro-Tools recht kunnen trekkenquote:
Na een paar keer het hele liedje te spelen voor de camera had ik zoiets van oke nu is het genoeg geweest ik kies hier de beste van en die ga ik plaatsen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
ach, dat maakt niet uit. Ik ken het gevoel maar al te goed. Als het een opname in de studio was geweest had je hte zo met Pro-Tools recht kunnen trekken
cool, mooi lied zegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:39 schreef UnrealMarc het volgende:
Voor akoestisch gitaar liefhebbers onder ons:
http://www.youtube.com/watch?v=9NRUIb3HxB0
Harry Sacksioni - Meta Sequoia
Paar kleine foutjes maar dat mag de pret niet drukken![]()
04.14, dat heb je snel gefietstquote:Op zondag 11 februari 2007 04:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Net terug van de laatste ronde van de popprijs 5 toffe bands gezien
helaas als verwacht niet door naar de halve finale
maar dan maakt niet uit want we gaan gewoon door met oefene![]()
Wind meequote:Op zondag 11 februari 2007 11:33 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
04.14, dat heb je snel gefietst![]()
nopezquote:Op zondag 11 februari 2007 13:45 schreef Deansensitized het volgende:
Iemand de guitarpro tab van Fall Out Boy - My Heart Is The Worst Kind Of Weapon??
GAS hequote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef punkjunk het volgende:
Het geld brand in me zak, ik moet... ik mo...et.... men, die klootzakken hebben die peavey 60/60 verkochtgaat ie weer nét aan me neus voorbij. Denk dat ik nu maar voor top + cab ga (dus niet meer 19") en dna iets van een plexi kopie ofzo, om de pijn te verzachten enzo.
iddquote:
Ik had er in me eerste rooster 14, toen 12, 8 en nu 5 dacht ik. Dinsdag eerste uur vrij, woensdag eerste 4 uur vrij en donderdag eerste 2 uur vrijquote:Op zondag 11 februari 2007 16:57 schreef Shedfire het volgende:
Yawn, laat ik eens TVP'en.
Ik ga zo weer eens verder met een paar nummers van Louisse Attaque.
@PunkJunk; heb je dan erg veel tussen uren oid?
smells like teen spirit van nirvana, die wilt iedereen toch kunnen die voor het eerste gitaar speelt?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik moet het zoontje van de baas van m'n vriendin een beetje gitaarles gaan geven wat dingen leren, maar dat kind kan dus niks, en ik weet ook niet eens wat voor muziek die leuk vind
Wat zal ik em leren![]()
Zou wel makkelijk zijn al vind ie greenday enz tofquote:Op zondag 11 februari 2007 17:40 schreef Falcon4ever het volgende:
vader jacob
of AC/DC 3 akkoorden stuff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |