04.14, dat heb je snel gefietstquote:Op zondag 11 februari 2007 04:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Net terug van de laatste ronde van de popprijs 5 toffe bands gezien
helaas als verwacht niet door naar de halve finale
maar dan maakt niet uit want we gaan gewoon door met oefene![]()
Wind meequote:Op zondag 11 februari 2007 11:33 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
04.14, dat heb je snel gefietst![]()
nopezquote:Op zondag 11 februari 2007 13:45 schreef Deansensitized het volgende:
Iemand de guitarpro tab van Fall Out Boy - My Heart Is The Worst Kind Of Weapon??
GAS hequote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef punkjunk het volgende:
Het geld brand in me zak, ik moet... ik mo...et.... men, die klootzakken hebben die peavey 60/60 verkochtgaat ie weer nét aan me neus voorbij. Denk dat ik nu maar voor top + cab ga (dus niet meer 19") en dna iets van een plexi kopie ofzo, om de pijn te verzachten enzo.
iddquote:
Ik had er in me eerste rooster 14, toen 12, 8 en nu 5 dacht ik. Dinsdag eerste uur vrij, woensdag eerste 4 uur vrij en donderdag eerste 2 uur vrijquote:Op zondag 11 februari 2007 16:57 schreef Shedfire het volgende:
Yawn, laat ik eens TVP'en.
Ik ga zo weer eens verder met een paar nummers van Louisse Attaque.
@PunkJunk; heb je dan erg veel tussen uren oid?
smells like teen spirit van nirvana, die wilt iedereen toch kunnen die voor het eerste gitaar speelt?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik moet het zoontje van de baas van m'n vriendin een beetje gitaarles gaan geven wat dingen leren, maar dat kind kan dus niks, en ik weet ook niet eens wat voor muziek die leuk vind
Wat zal ik em leren![]()
Zou wel makkelijk zijn al vind ie greenday enz tofquote:Op zondag 11 februari 2007 17:40 schreef Falcon4ever het volgende:
vader jacob
of AC/DC 3 akkoorden stuff
Ik wou know your enemy als eerstequote:Op zondag 11 februari 2007 17:47 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
smells like teen spirit van nirvana, die wilt iedereen toch kunnen die voor het eerste gitaar speelt?
Know your enemy heb ik ook ooit gespeeldquote:Op zondag 11 februari 2007 17:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wou know your enemy als eerste
Maar idd nirvana iets is okay
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:40 schreef Falcon4ever het volgende:
vader jacob
of AC/DC 3 akkoorden stuff
Nauwelijksquote:Op zondag 11 februari 2007 17:47 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
smells like teen spirit van nirvana, die wilt iedereen toch kunnen die voor het eerste gitaar speelt?
Ok en nu weer een beetje realistischquote:Op zondag 11 februari 2007 18:34 schreef ibaneX het volgende:
thunderstuck intro
En dan smoke on the waterquote:Op zondag 11 februari 2007 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ok en nu weer een beetje realistisch
Eerst em maar eens leren aanslaan en stemmendan zien we wel weer verder
dan kon die wel een betere leraar permiteren,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |