Gozer ik was gewoon zo goed op me gitaar dat er niks meer te leren viel dus ben ik puur uit verveling gaan bassenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:55 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ga es weg, topicvervuilende bassist![]()
daar is al een topic voor![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
ik wil m'n gtiaar pakken maar ik kan niet
Use the force!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
ik wil m'n gtiaar pakken maar ik kan niet
Kan er zo niet bij en geen zin om op te staanquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan er zo niet bij en geen zin om op te staan
En ik ben zo brak als de tering
Moesten na een bluesfestival alle apparatuur hier bewaken van 2 tot 10 sochtendslame nouja beetje met z'n 2en films kijken, voor 100 euro pp
, maar ze hadden de tap niet afgesloten, "oh als jullie een biertje willen pak maar wat"
ik was zo gaar![]()
Bier?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu nog bedenken wat ik van m'n geld ga kopen
Dapper!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik da tniet meer drink
tot vanavond waarschijnlijk
Ja ik wacht, hij laat horen als hij klaar is met afmixenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
Dribbel,
is die demo al af van jullie?
Molotovcocktail in zijn studio!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik wacht, hij laat horen als hij klaar is met afmixen
Maar hij doet het tussen z'n eigen projecten door
En aangezien die alles gratis doet ga ik niet zeiken dat het te lang duurt
Dus ik wacht rustig af
binnen een week als het goed is
Rare manier van 'rustig afwachten', ik denk dat zijn instelling doeltreffender is...quote:
Dankje. Haha klopt, ik kan dan weer voor geen meter elektrisch spelen. Echt vaag.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:42 schreef guitarist.nl het volgende:
Tof. Klassiek gitaar spelen is een vak appart.
Ik kan het iig niet.
Dat vind ik niet vaag hoor, een kameraad van me speelt in een klassiek gitaarkwartet, die is echt super goed op een klassieke gitaar, en speelt electrisch ook voor geen meter. Maar dat komt omdat je een hele andere techniek leert zeg maar. Je leert accoorden heel anders pakken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:47 schreef UnrealMarc het volgende:
[..]
Dankje. Haha klopt, ik kan dan weer voor geen meter elektrisch spelen. Echt vaag.![]()
Je kan niet vroeg genoeg beginnenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:54 schreef Cynic het volgende:
ooit ga ik klassiek les nemen....
mooi stukje inderdaad!
Haha jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:56 schreef Cynic het volgende:
haha, en dan inderdaad op het įllerlaatst merkbaar een fout spelen
ach, dat maakt niet uit. Ik ken het gevoel maar al te goed. Als het een opname in de studio was geweest had je hte zo met Pro-Tools recht kunnen trekkenquote:
Na een paar keer het hele liedje te spelen voor de camera had ik zoiets van oke nu is het genoeg geweest ik kies hier de beste van en die ga ik plaatsen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
ach, dat maakt niet uit. Ik ken het gevoel maar al te goed. Als het een opname in de studio was geweest had je hte zo met Pro-Tools recht kunnen trekken
cool, mooi lied zegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:39 schreef UnrealMarc het volgende:
Voor akoestisch gitaar liefhebbers onder ons:
http://www.youtube.com/watch?v=9NRUIb3HxB0
Harry Sacksioni - Meta Sequoia
Paar kleine foutjes maar dat mag de pret niet drukken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |