prijs: 240 euroquote:Fender Frontman FM 210 R
Een combo met twee 10 inch luidsprekers is voor Fender zeer traditioneel. De opzet kent ook veel enthousiaste. Nu vind je hem ook bij deze waanzinnige aanbieding! De Fender Frontman FM 210 R is een prima klinkende twee-kanaals transistorversterker met reverb. Echte Fender sound voor een zeer bescheiden prijs.
prijs: 300 euroquote:Fender FM212 R
Honderd keiharde watts door twee 12 inch Special Design speakers. Twee kanalen, clean en drive/more drive en een fraaie reverb. Met deze amp kun je de meeste situaties makkelijk aan.
wel een beetje overkill voor alleen thuis, denk je niet?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:14 schreef VaderJacob het volgende:
Ja het zijn "leuk voor thuis" versterkers, dus kijk gewoon welke er beter klinkt![]()
Ja dat zeker (heb zelf 65w voor mijn gitaar), maar voor live lijken die dingen me ook niks.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:16 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
wel een beetje overkill voor alleen thuis, denk je niet?
doe je best! danke!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:52 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Get your motor runnin'
HIM(niet de band, maar je post). Vanavond ga ik hem lezen
Uhm de middenhoge tonen lijkt mequote:Op woensdag 7 februari 2007 23:54 schreef Sloggi het volgende:
Op mijn versterkertje zit een knop genaamd 'middle'. Wat doet dat ding precies? Ja, ik heb 'm geprobeerd. Het geluid lijkt wat harder te worden, het klinkt ook wel wat anders maar ik vraag me af wat het knopje nu precies doet.
Hoe moet die ongeveer ingesteld staan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:26 schreef elixer het volgende:
[..]
Uhm de middenhoge tonen lijkt me![]()
Omdat er nogal veel geluid in het midden (dus niet bas of treble) zit, zal het inderdaad invloed hebben op je volume lijkt me...
Mja hoe jij het het mooit vind klinken hequote:Op donderdag 8 februari 2007 01:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe moet die ongeveer ingesteld staan?
Dohquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja hoe jij het het mooit vind klinken he
spelen
draaien
weer spelen
nog meer draaien
spelen
beetje draaien
*AH MOOI !
laten staan !
Dat is zeg maar net als vragen hoever je je volume knop open moet draaien
Zet je mid gewoon in het middenquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Doh.
Ik heb dus 'n treble, middle en een bass knop. Gewoon zorgen dat 't een beetje goed klinkt saampjes(wat doet de treble btw?).
Utrecht hequote:Op donderdag 8 februari 2007 02:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:
vanavond EEF ALBERS gezien in t oude poyhuys.
![]()
Goeie muzikanten daar echt, of veel lokale bandjes ook ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:44 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Juist<, een van mijn favoriete toko's, bijna elke avond wel wat interessants te zien en horen!
dubbelpostquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:
![]()
ik zit er zowat elke week, maar dit heb ik dan weer gemist.......quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:
![]()
Mja, die gebruik ik ook.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Als je een microfoon aan je computer hebt kun je voorlopig deze gebruiken http://www.aptuner.com/cgi-bin/aptuner/apmain.html
Ik gebruik 't ook. Eerst had ik een Ibanez stemapparaatje, zo'n ding als die Korg hierboven. Met m'n soldeerboutje en een adapteringangdinges had ik 'm zo gemod dat ik 'm kon aansluiten op m'n adapter. Mja, dan moet je niet vergeten de polariteit van de adapter goed te zetten. Oja, hij kan er ook niet zo goed tegen dat ik het voltage nog op 9 stond ipv 3.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, die gebruik ik ook.
Even vergeten
Ik zou wel een chromatische kopen (kun je stemmen op elke toon, behalve alleen de E, A, D, G, B, e). We handig als je je gitaar een keer een halve stap terug wil stemmen, of in open stemming wil spelen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:54 schreef Mss het volgende:
Ik heb even een vraagje over stemapparaatjes. Ik wil me er zelf een aanschaffen, maar op internet kom ik behoolijk uiteenlopende prijzen tegen. Ik heb een akoustische gitaar en het hoeft eigenlijk maar een heel simpel dingetje te zijn omdat ik net pas speel.
Heeft iemand een idee aan welke prijs ik dan moet gaan denken?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:52 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik gebruik 't ook. Eerst had ik een Ibanez stemapparaatje, zo'n ding als die Korg hierboven. Met m'n soldeerboutje en een adapteringangdinges had ik 'm zo gemod dat ik 'm kon aansluiten op m'n adapter. Mja, dan moet je niet vergeten de polariteit van de adapter goed te zetten. Oja, hij kan er ook niet zo goed tegen dat ik het voltage nog op 9 stond ipv 3.Ik dacht zo van 'wat ruik ik?'
Die korgjes kun je instellen tot 5 tonen lagerquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:59 schreef elixer het volgende:
[..]
Ik zou wel een chromatische kopen (kun je stemmen op elke toon, behalve alleen de E, A, D, G, B, e). We handig als je je gitaar een keer een halve stap terug wil stemmen, of in open stemming wil spelen.
Voor je vraag in een ander topic waarom je Guitarrig niet goed werkte (latency, vertraging). Komt door je geluidskaart of een slechte rip van Guitarrig. Ik vermoed het eerste. Ik gebruik het zelf ook en maak gebruik van ASIO geluidskaarten (niet Direct Sound). Te vinden in bijv:quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:23 schreef guitarist.nl het volgende:
n00b
In plaats van, niet behalve.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:59 schreef elixer het volgende:
[..]
Ik zou wel een chromatische kopen (kun je stemmen op elke toon, behalve alleen de E, A, D, G, B, e). We handig als je je gitaar een keer een halve stap terug wil stemmen, of in open stemming wil spelen.
nobel streven, maar niet bereikbaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:04 schreef Zyggie het volgende:
Ik beeindig deze trias ultimas met het stellen dat alle gitaren uiteindelijk een hout balkje is waar een stel snaren over zijn gespannen en dat dit merkengeneuk dient te sterven.
Neemt natuurlijk niet weg dat er wel kleine verschillen zijn tussen die balkjes met snarenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:04 schreef Zyggie het volgende:
Ik beeindig deze trias ultimas met het stellen dat alle gitaren uiteindelijk een hout balkje is waar een stel snaren over zijn gespannen en dat dit merkengeneuk dient te sterven.
Die heb ik ook. Maar nu eventjes niet, een vriend van me heeft em geleend.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Korg GA-30 , ongeveer 25 euro
[afbeelding]
Drink het op en klaag douwe egberts aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:06 schreef Zyggie het volgende:
Ik heb een plectrum in mijn koffie gegooid.![]()
Hoe ranzig zal die plectrum wel niet zijn, ik heb 'em er nu uitgevist, maar hij heeft behoorlijk liggen soaken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Drink het op en klaag douwe egberts aan![]()
Afdrogenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:10 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hoe ranzig zal die plectrum wel niet zijn, ik heb 'em er nu uitgevist, maar hij heeft behoorlijk liggen soaken.
Ik bedoelde eigenlijk mijn koffie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Afdrogen
of heb je plectrums van schuim ofzo
Maar je zei je plectrumquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:13 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk mijn koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |