quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:51 schreef Jos_Tieband het volgende:
[..]
Die heb ik ook ooit met een band gedaan, alleen dan in dropped D
Ja heel mooi, ik hoor alleen geen flikkerquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
![]()
check die shizzlehttp://media.putfile.com/hit-me-baby-drop-c
ja, pauperzooi bij putfile daaro. maar geen idee waar ik het anders mot uploaden enzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:14 schreef Jos_Tieband het volgende:
[..]
Ja heel mooi, ik hoor alleen geen flikker
Welke C is het naar toe gedropt? Op een gegeven moment wordt het infrasoonquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:14 schreef Jos_Tieband het volgende:
[..]
Ja heel mooi, ik hoor alleen geen flikker
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef SNArky het volgende:
[..]
Jij kan tenminste gitaarspelen.
ik hoor het wel maar verwachtte een real life ingespeelde versiequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, pauperzooi bij putfile daaro. maar geen idee waar ik het anders mot uploaden enzo.
Het antwoord: vragen in de muziek winkelquote:
opnemen doen we zodra we de kans krijgen weerquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:49 schreef Maaark het volgende:
[..]
ik hoor het wel maar verwachtte een real life ingespeelde versie![]()
MIDI is alleen goed voor het aansturen van synths. General MIDI zuigt.![]()
Mja wij kunnen vanaf hier moeilijk zien hoe groot je gitaar isquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:36 schreef Bafnek het volgende:
[..]
Het antwoord: vragen in de muziek winkel.
Als ik zin had om er heen te fietsen zou ik het daar wel gevraagd hebben.
Nou dan is het antwoord gewoon:quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:36 schreef Bafnek het volgende:
[..]
Het antwoord: vragen in de muziek winkel.
Als ik zin had om er heen te fietsen zou ik het daar wel gevraagd hebben.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou dan is het antwoord gewoon:
Nee!
![]()
Dan is het toch wat vriendelijker als er staat: ga eens langs de winkel
Ja maar dan kan ik ook vragen weet jij misschien een site waar je kan invoeren wat je lunchpakket is en welke broodtrommel daar het beste bij past ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:44 schreef Bafnek het volgende:
Ja maar misschien dat dus iemand zon site had snappezvous.
Wow, na elk akkoord kon ik het volgende akkoord raden. Ben ik nou goed of is de muziek zo inspiratieloos en slecht?quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Alswe dan toch weer met midifiles gaan smijten
http://media.putfile.com/4thattemptInDMinor
Dat kan je ook doen maar niet in dit topicquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik ook vragen weet jij misschien een site waar je kan invoeren wat je lunchpakket is en welke broodtrommel daar het beste bij past ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |