Ik ben redelijk bekend in de Gaywereld, vandaar mn vraag............... ik hoop het !!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ken Palma van het forum maar lette nooit zo op haar draadjes omdat het van die trut draadjes waren maar ze kwam wel goed voor zichzelf op geloof ik. Maar ze heeft veel back up qua vrienden enzo die haar wel wat tips zullen geven...geloof me als ik daar had gewerkt was ik meteen over natasia's kinderen begonnen (zo zijn nichten, gelijk naar het zwakke punt)
Yvonne welquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:39 schreef _-inge-_ het volgende:
Palma is vast een leuk mens, maar ze hadden haar eerst een cursus moeten geven want een hoofd huishouding is ze totaal niet!
ze heeft zelfs ontslag genomen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:39 schreef FSR het volgende:
De redactie van DGK zullen dit niet zomaar gedaan hebben, er zal meer achter steken dan zomaar iemand er in plaatsen.
mm ja ik wil nog wel wat meer aanvaringen zien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:45 schreef zaadjuh het volgende:
ooo het word heerlijk ik voel ut hahaha...word weer niks doen hier ff snel stofzuigen en genieten van me vrije dag met de gouden kooi haha
Ik "werk" vandaag thuis, maar het lukt nog niet erg.quote:
Waar ga je altijd uit zusje? Ze werkte in de you2 en in de hotspot geloof ik. Ik ga meer in rdam enzo uit...vroeger altijd iT en roxy. Maar kwam haar in de you2 een keer tegen..long ago.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben redelijk bekend in de Gaywereld, vandaar mn vraag............... ik hoop het !!!!
Dat probleem heb ik dus ook Gert, maar mijn klus moet vanmiddag bij de opdrachtgever zijn, dus ik ga zo echt, echt aan de slag..quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik "werk" vandaag thuis, maar het lukt nog niet erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |