Geniaalquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:32 schreef blomst het volgende:
Toe natasia sla de nieuwe huishoudster, dan ben je zo van haar af.
Nou dat slikken ging nu al moelijk hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Van wat ik van een vriend weet die met Palma bevriend is is dat Palma zo'n opmerking in het begin even zal slikken maar daarna als het maar doorgaat mevrouw er even op zal wijzen dat ze nog echt geen miljonair is en gewoon normaal moet doen.
FF serieus: denk je dat ze het aankan ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Van wat ik van een vriend weet die met Palma bevriend is is dat Palma zo'n opmerking in het begin even zal slikken maar daarna als het maar doorgaat mevrouw er even op zal wijzen dat ze nog echt geen miljonair is en gewoon normaal moet doen.
Ik hoop echt dat ze het aan kan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
FF serieus: denk je dat ze het aankan ?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:37 schreef zaadjuh het volgende:
ik hoop dat natasia echt is op dr bek zal vallen wat een hoer
walgelijk wijf. Dit is geen mens meer maar een brul monsterquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:37 schreef zaadjuh het volgende:
ik hoop dat natasia echt is op dr bek zal vallen wat een hoer
Weet ik niet. Ik ken Palma van het forum maar lette nooit zo op haar draadjes omdat het van die trut draadjes waren maar ze kwam wel goed voor zichzelf op geloof ik. Maar ze heeft veel back up qua vrienden enzo die haar wel wat tips zullen geven...geloof me als ik daar had gewerkt was ik meteen over natasia's kinderen begonnen (zo zijn nichten, gelijk naar het zwakke punt)quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Goede vraag ja, dit is wel een méga-valse start.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |