En bedankt. Die koffie heb ik niet meer nodig.quote:
kzag maar 1 cap, deed me er gelijk aan denken. Postuur, leeftijd - maar dan nog, kzag maar 1 cap...quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Das ook een bekende travastiet uit A'dam.
Nieuwe hoofd huishouding. Personeel, dus.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:45 schreef T-lex het volgende:
Snap er nou niks meer van...is het nou personeel of een nieuwe bewoner...![]()
Personeel, ze vevangt Yvonne.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Snap er nou niks meer van...is het nou personeel of een nieuwe bewoner...![]()
danku!quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nieuwe hoofd huishouding. Personeel, dus.
wij lezen altijd ff bij, is ook leukquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:49 schreef itsme het volgende:
is dit alles?
Ze kan voor de ombouw aktief als man bezig zijn geweest, dus voor een een vader nu een moeder.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Palma is een vrouw. Ze heeft 2 kinderen, ze heeft alleen poliepen op haar stembanden.
en ze is NIET de nieuw bewoonster..dat word mythe van gay.nl wiens profiel al verwijderd is.
Dat kan lachen worden dan, als je zien hoe ze nu al op haar reageren. Dan wordt het verschrikkelijk als er straks een travo in komt. Ik benijd hem/haar niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Palma is een vrouw. Ze heeft 2 kinderen, ze heeft alleen poliepen op haar stembanden.
en ze is NIET de nieuw bewoonster..dat word mythe van gay.nl wiens profiel al verwijderd is.
haha itsme en nuttig?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:50 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
zullen we ons maar weer nuttig gaan maken.
![]()
stttttt ik ook niet hoor, maar ja je moet soms net doen of je nuttig kan zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |