raar he, na 5 minuten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:31 schreef blomst het volgende:
e loopt nog wat onwennig rond.
heej meneertje, is je huis al aan kant, want er schijnt straks iets te gebeuren hiero vlgs de redaktie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:30 schreef dieenebart het volgende:
lijkt wel een vent! (vader van Kelly is het niet - die heb ik een keer ontmoet, fijne vent, dus geen flauwe grappen:)
Hehe ze doet het goedquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:02 schreef petraa het volgende:
Amandel had gister haar vriendje aan de telefoon en die vroeg of ze wat minder met haar borsten in beeld wilde gaan. Maar kijk vanochtend stond mevrouw er alweer.![]()
[afbeelding]
Mogge Bart, ik dacht de broer van Kellyquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:30 schreef dieenebart het volgende:
lijkt wel een vent! (vader van Kelly is het niet - die heb ik een keer ontmoet, fijne vent, dus geen flauwe grappen:)
Hihi! Ja, het lijkt er op inmiddels.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:32 schreef petraa het volgende:
[..]
heej meneertje, is je huis al aan kant, want er schijnt straks iets te gebeuren hiero vlgs de redaktie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |