Eens. Al zit Satanaël er niet meer in natuurlijk en dat was de katalysator van zijn agressie. Kan mij niet zo snel herinneren dat Huub zulke aanvaringen met andere bewoners heeft gehad.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:06 schreef jacqjacq het volgende:
maar dan wel met een alcoholverbod, anders gooit hij zijn eigen glazen in
Geen zwemdiploma??quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:08 schreef jessie het volgende:
Amanda heeft een diploma
Een tennisdiploma
Ik ken iemand met een goudengids diplomaquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:08 schreef jessie het volgende:
Amanda heeft een diploma
Een tennisdiploma
Waarlas je dat??quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:08 schreef AutumnTears het volgende:
ik las ook idd dat huub terug komt
Strikdiplomaquote:
Jahaaaaaaaaaaaaa.quote:
Nie nodig Ze drijft toch?quote:
Een van de presentatoren zei dat er sprake van was dat Huub misschien zou terugkeren en vroeg vervolgens aan Ilona wat zij van Huub vond....niets dan lof.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:07 schreef Gert het volgende:
Kan iemand even PRECIES vertellen wié er wát zei over die terugkeer van Huub?
Er wordt 10x per dag een topic geopend (en weer gesloten) met dat gerucht, maar als het serieus is.... wat een klap in de smoelen van BBAN zou dat zijn.
quote:
Maar als ze dat echt van plan zijn, zouden ze dat nu al verklappen dan? Ik zou denken dat ze er dan juist hun mond over zouden houdenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:10 schreef Sebi het volgende:
[..]
Een van de presentatoren zei dat er sprake van was dat Huub misschien zou terugkeren en vroeg vervolgens aan Ilona wat zij van Huub vond....niets dan lof.
echt waar !!!!!!!!!!! waar staat dat ??quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:11 schreef AutumnTears het volgende:
Huub komt terug in de Goudenkooi!
Als het aan de programmaleiding van De Gouden Kooi ligt keert Huub terug in de miljonairsvilla. Bestuderng van de beelden (zie filmpje) heeft namelijk aangetoond dat Huub niet geslagen of gschopt zou hebben! En dat betekent dat Huub van de 'bewakers'van de goede zeden in De Gouden Kooi zijn plekje onder de aspirant-miljonairs weer mag innemen. De vraag is nog slechts of Huub zelf wil terugkeren.
[..]
Hahaha, ik zei gister al dat volgens mij "Palma" vroeger gewoon Peter heette.... maar dat werd tegengesproken door de DGK-R die zei dat het een "gewone" hetero was.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:24 schreef schatje het volgende:
Ze heeft een omgebouwde stem.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
echt waar !!!!!!!!!!! waar staat dat ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |