Jij werkt? Je was toch al binnen? Ohnee, je bent al weer een tijdje buitenquote:
Heb ik ook hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou Ik ben niet blij hoor.
heb wel wat meer nodig dan een klein akkefietje tussen een huishoudster en de zwarte bitch
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:01 schreef anno-i-mus het volgende:
op talpa tv zeiden ze ... huub mag misschien terug
WAT? op talpa? zeiden ze dat echt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:01 schreef anno-i-mus het volgende:
Ja hoorde het.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:01 schreef anno-i-mus het volgende:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:02 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
WAT? op talpa? zeiden ze dat echt?
Je werk verwaarlozen is fase 1.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:58 schreef zaadjuh het volgende:
pff komt er zo visite ...kennen ze me niet met rust laten....
Ze houden in ieder geval de mogelijkheid open, dat blijkt hier wel uit...quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hoorde het.
Zal hij er daarom niet zijn.
Please laat het zo zijn.
Dan flippen ze allemaal.![]()
Ga es aan t werk johquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:07 schreef Gert het volgende:
Kan iemand even PRECIES vertellen wié er wát zei over die terugkeer van Huub?
Er wordt 10x per dag een topic geopend (en weer gesloten) met dat gerucht, maar als het serieus is.... wat een klap in de smoelen van BBAN zou dat zijn.
Als ik huub was zou ik echt niet terugwillen naar dit gajes, ECHT NIET. En dan die windvaan van een amoebe er nog bij, die zou zomaar zijn 3e ondergang kunnen zijn, zo gevaarlijk dat loederquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |