abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46065558
En zijn ze zijn wakker
Leek me een mooi tijdstip voor deze TT
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46065575
Op naar de volgende saaie huubloze dag
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46065581
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 08:54 schreef petraa het volgende:
Op naar de volgende saaie huubloze dag
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46065609
Natasia is in de keuken. Laat Palma nu maar komen. Wil haar hoofd wel eens zien.
pi_46065615
Amanda is vanmorgen weer op haar eigen plekje gaan liggen, ze lag de hele nacht naast Brian.
Ze hoopt niet dat dat verkeerd is overgekomen.
Natasia zei er is toch niets gebeurd, jullie hadden alleen veel lol.
Goedemorgen :W
pi_46065630
Er zijn nu wel twee verschillende streams, dus maakt het niet zoveel uit, met vier streams had je toch meestal maar twee dezelfde streams.
pi_46065635
Natasia zender omdoen! We mochten zeker niets horen over het zwartwerken.
pi_46065642
Op de site staat dat je de streams deze ochtend goed in de gaten moet houden..... nieuwe bewoner?!?
Ik hoop wel dat ze dan 4 streams gebruiken, want met 2 is het allemaal niet goed te volgen!!
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:02:33 #9
168159 FSR
Just myself
pi_46065673
De nwe huishoudster(der) komt !
When exist, things are inévitable
pi_46065674
Amandel had gister haar vriendje aan de telefoon en die vroeg of ze wat minder met haar borsten in beeld wilde gaan. Maar kijk vanochtend stond mevrouw er alweer.

pi_46065689
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:00 schreef _-inge-_ het volgende:
Op de site staat dat je de streams deze ochtend goed in de gaten moet houden..... nieuwe bewoner?!?
Ik hoop wel dat ze dan 4 streams gebruiken, want met 2 is het allemaal niet goed te volgen!!
waar zie je dat staan?
pi_46065705
Zal Yvonne het huis in gaan?
pi_46065712
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:03 schreef Zus_konijn het volgende:

[..]

waar zie je dat staan?
Bij een van de stukjes uit Villa Vandaag........
Maar het kan nog alle kanten opgaan met zo'n vage stelling.
pi_46065742
Wie weet wat er op de voorpagina van De Telegraaf staat?
pi_46065752
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:08 schreef CARLAK het volgende:
ik heb op internet zitten kijken, maar staat niets over DGK alleen dat yolanthe lapdance deed voor jantje smit.
pi_46065825
http://www.telegraaf.nl/p(...)den_Kooi.html?p=6,1
stukje weer van ilona maar van 8 uur vanmorgen.
pi_46065827
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:09 schreef petraa het volgende:

[..]

ik heb op internet zitten kijken, maar staat niets over DGK alleen dat yolanthe lapdance deed voor jantje smit.
Idd, misschien wel het weerbericht.........
Dat ze voor Brian een smoesje hebben verzonnen (sneeuwbuien) om hem deze ochtend in de villa te houden i.v.m. de komst van een nieuwe bewoner? Of misschien waren ze 'achter' gewoon nog niet klaar met lezen .
pi_46065836
Op deze mooie, maar koude ochtend heeft alleen Natasia het bed verlaten. Ook Amanda is al wakker. Zouden de twee Miljonairs aanvoelen dat het een verrassend ochtendje wordt? Houd livestreams deze ochtend goed in de gaten!
pi_46065838
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:08 schreef CARLAK het volgende:
Niet voorpagina, maar wel De Telegraaf :
quote:
En toen waren er nog maar vijf

Ilona ook weg uit ’Gouden Kooi’
door Wilma Nanninga

AMSTERDAM - Ilona heeft vannacht gewoon weer in de armen van haar vriend Michel geslapen. De 45-jarige aspirant-miljonaire heeft gisternacht als vierde in één week De Gouden Kooi verlaten. „Ik wilde niet meer met die kinderspeeltuin geassocieerd worden”, zei Ilona na haar vrijwillige vertrek. „Dat zou niet goed zijn geweest. Ik wil verder met mijn leven.”

Ilona woonde vanaf de start van het programma, september 2006, in de miljonairsvilla en heeft het dus vier maanden uitgehouden. „Ik vertrek omdat mijn emmer overliep”, vertelt ze. „Eerst scheurde ik mijn kuitspier, waardoor ik minder goed kon bewegen en dus de dingen die ik leuk vond om te leren, zoals tangoles, niet meer kon volgen. Vervolgens gooide Brian mijn beautycase met al mijn spullen in de tuin en toen was er het knietje van Nena en de vechtpartij tussen Huub en Nathanael. Dat laatste deed de deur dicht. Hier wil ik niet bijhoren, dacht ik.”

„Sylvia en ik, de twee saaiste bewoners van het huis, sliepen toen de vechtpartij losbarstte. Ik strompelde naar boven en heb Huub in het kantoor geduwd. Ik vond Huub geen kwade vent. Hij verdedigde mij tegen Natasia, die met haar vlijmscherpe tong aldoor de vreselijkste dingen tegen mij riep. ’Dat ik het strijkijzer moest gebruiken tegen mijn rimpels’, bijvoorbeeld.”

Ilona denkt dat ook zij uiteindelijk zo getergd zou kunnen worden, dat ze agressief was geworden. „Ik wilde niet wachten tot ik Natasia een keer naar de keel zou vliegen.”

Terugkijkend zegt Ilona toch blij te zijn met haar Gouden Kooi-ervaring: „We hebben heel veel cursussen gedaan. Van etiquette tot sushi maken. Ik heb veel geleerd.” Omdat ook Ilona haar eerste jaar in de Kooi niet heeft vol gemaakt, is zij haar 10.000 euro borg kwijt. Producente Debora Flens: „Dat wordt, net als de borgsommen van Nena, Nathanael en Huub, overgemaakt naar een goed doel.”

De productie zal de leeggevallen plaatsen in De Gouden Kooi allemaal opvullen. Op dit ogenblik wordt de miljoenenvilla bewoond door nog vier oudgedienden: Sylvia, Bart, Brian en Natasia plus nieuwkomer Amanda die haar beste vriendin, de blonde vamp Nena, verving.
Keep the Sunny Side Up
pi_46065850
Natasia heeft al een paar keer naar Yvonne gevraagd.
pi_46065888
Poort in beeld, daar komt palma denk ik
pi_46065889
wat heeft brian overigens een ontzettend oudbollige onderbroeken aan !
pi_46065894
Weet iemand wat de reden is dat er maar 2 streams worden gebruikt?
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:20:30 #24
168159 FSR
Just myself
pi_46065895
Whoosh, de poort in beeld...

zou de nwe huishoudster komen
When exist, things are inévitable
pi_46065900
Ze moeten ook echt allemaal aan de ontbijt tafel komen straks.
Ik denk dat Yvonne dus het huis in gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')