indeedy.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Haywire![]()
Ik zeg het nogmaals, volgende week GEEN twee afleveringen, die informatie is fout, TV.com is vaker fout, 24 komt gewoon, dus hoe zouden ze er 2 moeten uitzenden? (Niet dat ik het niet wil, maar ik voorkom graag teleurstelligen)
gewoon eentje hoor, moge dat duidelijk zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 23:52 schreef Jorjan het volgende:
En gewoon 2 afleveringen!11!! WOEEHH
jawel wel 2 afleveringen en dan weer een week niks.quote:
Ik had me verheugd op 2 stuks, ach ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ja, wat denk je dan?
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:02 schreef TwyLight het volgende:
Bel ff op dan dat je weet waar ze zitten, misschien worden ze dan wel gepakt volgende aflevering.
Mja je hebt gelijk, beetje voorspelbaarquote:
Ik kan hem pas aan het einde van de dag downloaden. Hopelijk aan het begin van de avond, daarna moet ik weg en daarna kan ik hem kijkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:32 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight download hem nuHeb alleen altijd het probleem dat ik hem pas aan het eind van de dag kan kijken
![]()
Same Herequote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:13 schreef Scofield het volgende:
... toen Lincoln Kimmie toch zo'n enorme trap in zijn porum gaf... DANG! zelfs ik voelde um!![]()
Ik heb de nieuwe aflevering nog niet gezien, maar die site heeft er 100% mee te maken, check maar naar de post overquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:10 schreef Bubblicious het volgende:
Ik neem mijn woorden terug over de T-bag verhaallijn.. Ik zei echt serieus hardop 'aaahhhwww', bij de shot van hem in de portier van de Volvo.... Echt een hele mooie draai aan het verhaal!
Verder vond ik het een goedgevulde aflevering, alleen niet zo spannend als je gewend bent...
Ik ga me eens buigen over die Goldfinch-site, kijken of ik wat kan ontcijferen
Nope, dat was ep 16.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:36 schreef Sannelie het volgende:
was afl. 17 nou dat ze in die trein zaten en dat ze die kleren aan die andere gasten hadden gegeven? ik ben nl ff in de war..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |