quote:Op woensdag 7 februari 2007 04:52 schreef Never-Break het volgende:
malibu
ja klopt, verkeerde naam bij het juiste goedje, ik bedoelde pina coladaquote:Op woensdag 7 februari 2007 06:08 schreef vats het volgende:
spierwit is er niet, altijd cream kleurig... en ja malibu lol de fles wel idd
OK. bedankt allemaalquote:
Pina Collada lijkt een beetje op melk. Wat overigens ook een witte drank is maar ik denk dat je daarmee in de kroeg niet het gewenste resultaat bereikt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:54 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
OK. bedankt allemaal
Is die Pina Collada nog een beetje doorzichitig? Kan het niet zo goed zien op dat plaatje.
Boswandeling is idd. groenig. Maar aan da bar als je het inschenkt lijkt het onder bepaald licht wel spier wit
(daarom was ik ff in de war)
Als dat zou werken... Maar nee, het is voor mezelf.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat vrouwen zich aan je voeten werpen bij het zien van het stylische drankje wat je voor je hebt staan?![]()
En dan kan je zelf geen witte drankjes bedenkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Als dat zou werken... Maar nee, het is voor mezelf.
Ik koop een fles, schenk een mooi glaasje in, versier het (geleerd met 2 jaar als barmedewerker)
En dan ga ik er de hele tijd naar zitten kijken tot het me verveelt.
Dan ga ik naar buiten me boodschappen doen, eten, en weer verder fokken...
er is al 2 keer eerder neergezet dat het wit wordt zodra je er ijs bij gooitquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ouzo is doorzichtig....
Ik wist alleen boswandeling, maar die is idd. groenig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dan kan je zelf geen witte drankjes bedenken![]()
Oh joy!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik koop een fles, schenk een mooi glaasje in, versier het (geleerd met 2 jaar als barmedewerker)
En dan ga ik er de hele tijd naar zitten kijken tot het me verveelt.
Dan ga ik naar buiten me boodschappen doen, eten, en weer verder fokken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |