Daar heb jij weer gelijk inquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
hij zonder hersens doet vannalles waar hij geen weet van heeft.
Het leukste is om je partner te verleiden om iets te zeggen wat ze zelf niet gauw zou zeggen...of waar ze zich een beetje voor schaamt...sommige vrouwen hebben wel de fantasie maar durven het niet te zeggen of uiten....quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:28 schreef uitgeslapen het volgende:
Uit de cursus:
In het algemeen geldt dat het er helemaal niet zoveel toe doet wat je zegt. Belangrijk is hoe je het zegt. Als mensen opgewonden raken dan gaat hun stem vanzelf omlaag. Dat kun je natuurlijk ook een beetje sturen. Praat verder heel rustig (behalve natuurlijk als je het uitschreeuwt van genot), alsof je de ander probeert te hypnotiseren.
Hmmmmm, maar Brain, in het dagelijks omgangsverkeer kun je wel weer normaal doen hoor
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:30 schreef Prospera het volgende:
[..]
hij zonder hersens doet van alles waar hij geen weet van heeft.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Brain tegen Amanda: Jij bent een conducteur die fuut fuut doet. En Nena stapt niet in...
tja zo ietsquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:32 schreef tipsch het volgende:
afgesproken werk misschien, na zoveel dagen geeft Nena op, komt vriendinnetje erin. Hebben ze zich samen err opgegeven of zo, zijn ze gevraagd.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:33 schreef Pulu het volgende:
Ik ga Amanda een kaartje sturen....ik stuur gelijk een brochure 'zaadslikken doe je zo' mee
Huh ik vind het al vreemd dat mensen die elkaar pas 2 maanden kennen zeggen dat ze heeeel veel van elkaar houden hoor...quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik weet niet, ik begin ineens aan alles rondom haar te twijvelen
zo'n telefoontje lijkt me vrij eenvoudig te ensceneren.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Huh ik vind het al vreemd dat mensen die elkaar pas 2 maanden kennen zeggen dat ze heeeel veel van elkaar houden hoor...
Die Amanda flapt alles eruit die zou nooit een geheim kunnen bewaren en ze praat erg veel over die vriend dus dat moet wel echt zijn
Dat is geen dirty talken....kom maar schatje kom maar schatje....dat zei ik vroeger mijn poes toen ze niet wilde binnen komen als het aan het regenen was....ach je moet er ook van houden/open voor staan....dat is individueel....als ik me soms jolig voel, brul ik als een tarzan als ik klaarkomquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:33 schreef Carlaa het volgende:
Sorry Pulu.. maar ik vind praten in bed te veel afleiden. .zelfs als hij zegt "kom maar sgatje, komt maar sgatje" denk ik "err, waarvan dan?"
(en zéker na DGK kan ik het woord "sgatje" nooit meer met iets erotisch associeren"
daarbij ze weet niets over DGK als ze binnenkomt? die vriend is fake - heeft z'n zogenaamde zorgen uitgesproken over dat er iets zou kunnen gebeuren tussen haar en een ander bewoner, en vanavond komt ze die vriend tegemoet door tot diep in de nacht half naakt en aan de drank bij een overgeile antiliian in de jacuzi te zitten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Huh ik vind het al vreemd dat mensen die elkaar pas 2 maanden kennen zeggen dat ze heeeel veel van elkaar houden hoor...
Die Amanda flapt alles eruit die zou nooit een geheim kunnen bewaren en ze praat erg veel over die vriend dus dat moet wel echt zijn
Amando houdt zich enorm dom - zelfde tactiek als het kickboxmeisje Nena. ze lijken op elkaar of ze hebben samen een plan doorgesproken (al dan niet met medewerking van de redactie)quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
daarbij ze weet niets over DGK als ze binnenkomt? die vriend is fake - heeft z'n zogenaamde zorgen uitgesproken over dat er iets zou kunnen gebeuren tussen haar en een ander bewoner, en vanavond komt ze die vriend tegemoet door tot diep in de nacht half naakt en aan de drank bij een overgeile antiliian in de jacuzi te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |