abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46063103
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:30 schreef Prospera het volgende:

[..]

hij zonder hersens doet vannalles waar hij geen weet van heeft.
Daar heb jij weer gelijk in
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46063107
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:28 schreef uitgeslapen het volgende:
Uit de cursus:

In het algemeen geldt dat het er helemaal niet zoveel toe doet wat je zegt. Belangrijk is hoe je het zegt. Als mensen opgewonden raken dan gaat hun stem vanzelf omlaag. Dat kun je natuurlijk ook een beetje sturen. Praat verder heel rustig (behalve natuurlijk als je het uitschreeuwt van genot), alsof je de ander probeert te hypnotiseren.

Hmmmmm, maar Brain, in het dagelijks omgangsverkeer kun je wel weer normaal doen hoor
Het leukste is om je partner te verleiden om iets te zeggen wat ze zelf niet gauw zou zeggen...of waar ze zich een beetje voor schaamt...sommige vrouwen hebben wel de fantasie maar durven het niet te zeggen of uiten....

het gaat weer over Nena...ik ga bijna dood
pi_46063112
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:30 schreef Prospera het volgende:

[..]

hij zonder hersens doet van alles waar hij geen weet van heeft.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:31:28 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_46063115
Brain tegen Amanda: Jij bent een conducteur die fuut fuut doet. En Nena stapt niet in...
Huh?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_46063119
om te kotsen allerbij
pi_46063120
afgesproken werk misschien, na zoveel dagen geeft Nena op, komt vriendinnetje erin. Hebben ze zich samen err opgegeven of zo, zijn ze gevraagd.
pi_46063125
nou hoe erlijk kan je zijn
pi_46063129
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Brain tegen Amanda: Jij bent een conducteur die fuut fuut doet. En Nena stapt niet in...
pi_46063134
Ik ga Amanda een kaartje sturen....ik stuur gelijk een brochure 'zaadslikken doe je zo' mee
pi_46063141
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:32 schreef tipsch het volgende:
afgesproken werk misschien, na zoveel dagen geeft Nena op, komt vriendinnetje erin. Hebben ze zich samen err opgegeven of zo, zijn ze gevraagd.
tja zo iets
pi_46063147
Sorry Pulu.. maar ik vind praten in bed te veel afleiden. .zelfs als hij zegt "kom maar sgatje, komt maar sgatje" denk ik "err, waarvan dan?"

(en zéker na DGK kan ik het woord "sgatje" nooit meer met iets erotisch associeren"
pi_46063150
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:33 schreef Pulu het volgende:
Ik ga Amanda een kaartje sturen....ik stuur gelijk een brochure 'zaadslikken doe je zo' mee
ik doe mee hoe draai ik mijn vriendin haar nek om
pi_46063151
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:29 schreef tipsch het volgende:

[..]

ik weet niet, ik begin ineens aan alles rondom haar te twijvelen
zo'n telefoontje lijkt me vrij eenvoudig te ensceneren.
Huh ik vind het al vreemd dat mensen die elkaar pas 2 maanden kennen zeggen dat ze heeeel veel van elkaar houden hoor...
Die Amanda flapt alles eruit die zou nooit een geheim kunnen bewaren en ze praat erg veel over die vriend dus dat moet wel echt zijn
pi_46063164
ja dat heb ik ook wel, ja ik ook. ja nee dat heb ik ook wel
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:35:37 #215
165570 uitgeslapen
Irvin Janis heeft gelijk!
pi_46063168
Daar is er weer een: Wij zij op zoek naar iets dat we zoeken
pi_46063181
Nou ik hak maar af...Ik kan niet meer tegen die twee megalomane hersenloze wezens...
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:36:51 #217
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_46063184
Brian met zijn achterlijke gedichten is niet aan de aandacht van Amandel besteed
pi_46063190
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Huh ik vind het al vreemd dat mensen die elkaar pas 2 maanden kennen zeggen dat ze heeeel veel van elkaar houden hoor...
Die Amanda flapt alles eruit die zou nooit een geheim kunnen bewaren en ze praat erg veel over die vriend dus dat moet wel echt zijn
pi_46063192
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:33 schreef Carlaa het volgende:
Sorry Pulu.. maar ik vind praten in bed te veel afleiden. .zelfs als hij zegt "kom maar sgatje, komt maar sgatje" denk ik "err, waarvan dan?"

(en zéker na DGK kan ik het woord "sgatje" nooit meer met iets erotisch associeren"
Dat is geen dirty talken....kom maar schatje kom maar schatje....dat zei ik vroeger mijn poes toen ze niet wilde binnen komen als het aan het regenen was....ach je moet er ook van houden/open voor staan....dat is individueel....als ik me soms jolig voel, brul ik als een tarzan als ik klaarkom
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:38:16 #220
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_46063198
Men o men o men wat een lang voorspel gesprek.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_46063214
Oh, ik hou zéker van een beetje gek doen in bed.. humor, lachen.. errug belangrijk. Alles is bespreekbaar...
Alleen dat dirty talking vind ik te lachwekkend om in de stemming te blijven.

ik kan die "klik hier als je weinig geduld hebt" van dit forum wel gebruiken in bed..hahahahaha
pi_46063218
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

daarbij ze weet niets over DGK als ze binnenkomt? die vriend is fake - heeft z'n zogenaamde zorgen uitgesproken over dat er iets zou kunnen gebeuren tussen haar en een ander bewoner, en vanavond komt ze die vriend tegemoet door tot diep in de nacht half naakt en aan de drank bij een overgeile antiliian in de jacuzi te zitten.
pi_46063231
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 01:40 schreef tipsch het volgende:

[..]

daarbij ze weet niets over DGK als ze binnenkomt? die vriend is fake - heeft z'n zogenaamde zorgen uitgesproken over dat er iets zou kunnen gebeuren tussen haar en een ander bewoner, en vanavond komt ze die vriend tegemoet door tot diep in de nacht half naakt en aan de drank bij een overgeile antiliian in de jacuzi te zitten.
Amando houdt zich enorm dom - zelfde tactiek als het kickboxmeisje Nena. ze lijken op elkaar of ze hebben samen een plan doorgesproken (al dan niet met medewerking van de redactie)
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:42:16 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_46063244
Gossamme je zou maar met Brian naar bed moeten.... pfffff dan was de jaccuzi nou al leeg geweest, je wordt er zo droog van dat het als een spons fungeert.
pi_46063258
"ik kom je bovenstukje halen?" huh? vreemde intermezzo - wie zei dat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')