Sorry Gert wilde het zelf al doen maar was te laatquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda gaat niet voor geld totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet
Dank je, nee ik weet hier niet meer van, maar ik vind gewoon dat wij als streamersquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:03 schreef Black_king het volgende:
[..]
Interessante nick heb je!
Weet je hier meer van ?
ging ze dat maar doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat ik me nou afvraag hé, hoeveel water verdampt er uit de jaccuzi in een uur???
Chineze thee praat van natasia.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:14 schreef Carlaa het volgende:
Hahaha, ik heb een "dirty-talker" als vriend gehad... en had ERG veel moeite om in de stemming te blijven en niet de slappe lach te krijgen van wat er uitgekraamd werd.
Tegen een vrouw waar je mee sext of gaat sexen ja, neem ik aan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:08 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ok ik verdedig die idioot niet, maar als ik geil ben (en ik ben een dirtytalker), praat ik ook wel grof....niet denigrerend maar de geilheid laat me ook gekke dingen zeggen
Vanaf het begin (27/28 september ofzo?) tot dus de trap van afgelopen donderdagquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:14 schreef tipsch het volgende:
hoe lang heeft Nena in het huis gezeten?
Nee mijn dirtytalk is meestal wel functioneel....het moet geen mood-verpester zijn....het leukste is om vrouwen zover te krijgen dat ze ook ga dirty talken....dan zie je pas hoe geil jullie zijn...schandalig....het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:14 schreef Carlaa het volgende:
Hahaha, ik heb een "dirty-talker" als vriend gehad... en had ERG veel moeite om in de stemming te blijven en niet de slappe lach te krijgen van wat er uitgekraamd werd.
Uitgelezen kans als je in het dagelijks leven 'veroordeeld' bent tot iets andere mensen. Je kijkt toch ook naar TV om iets te zien wat je in het dagelijks leven niet ziet?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:11 schreef Pulu het volgende:
Ik vind mezelf echt triest dat ik zit te luisteren naar éé'n persoon met een IQ van 31 en de ander met een IQ van 31,3....
Gert....ik ben wel een man hè...geen flikkerquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Of ga jij als je geil bent ook met een stijve pik in je broek tegen je vrienden vertellen hoeveel zin je hebt om iemands kutje en kontje te likken en spuitend te laten klaarkomen?![]()
Ik mag van mijn moeder niet met volle mond pratenquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:17 schreef Pulu het volgende:
[..]
Nee mijn dirtytalk is meestal wel functioneel....het moet geen mood-verpester zijn....het leukste is om vrouwen zover te krijgen dat ze ook ga dirty talken....dan zie je pas hoe geil jullie zijn...schandalig....het zou verboden moeten worden
Oh, dus jouw dirtytalk komt niet recht uit je hart maar is calculerend.. zie, daar heb je je verschil met Brian.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:17 schreef Pulu het volgende:
[..]
Nee mijn dirtytalk is meestal wel functioneel....het moet geen mood-verpester zijn....het leukste is om vrouwen zover te krijgen dat ze ook ga dirty talken....dan zie je pas hoe geil jullie zijn...schandalig....het zou verboden moeten worden
Brian bedoelde hier ook vrouwen mee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:18 schreef Pulu het volgende:
[..]
Gert....ik ben wel een man hè...geen flikker
pak em beet 100 dagen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vanaf het begin (27/28 september ofzo?) tot dus de trap van afgelopen donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |