Interessante nick heb je!quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze ??
http://tamaralaila.waarbenjij.nu/index.php?page=profile
Is dat de ex van Brian?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Deze ??
http://tamaralaila.waarbenjij.nu/index.php?page=profile
dat hou ik ook nog steeds in gedachte omdat er tegen haar werd gezegd toen ze erin kwam ..."laat die brian een poepie ruiken"quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:02 schreef tipsch het volgende:
Amando's vriendje is een leugentje, Amando is er om Brian gek te krijgen.
Ooooh wat romantischquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:01 schreef Wireless het volgende:
Hoe lang zal het duren voor de romanticus in Brian weer naar boven komt?
"Ik ga je likken tot je spuitend klaarkomt"
"Dat je hem vasthoudt en in je kutje duwt"
![]()
ja maar alleen als ze er OPEN voor staatquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda zegt net dat als een relatie uit is bij haar, dat ze binnen 2 dagen alweer een andere relatie heeft
Zou toch best kunnen, geen lelijk meisje tochquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:01 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
en was bijna miss egypte![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben pipo de clown![]()
![]()
![]()
![]()
Ok ik verdedig die idioot niet, maar als ik geil ben (en ik ben een dirtytalker), praat ik ook wel grof....niet denigrerend maar de geilheid laat me ook gekke dingen zeggenquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:01 schreef Wireless het volgende:
Hoe lang zal het duren voor de romanticus in Brian weer naar boven komt?
"Ik ga je likken tot je spuitend klaarkomt"
"Dat je hem vasthoudt en in je kutje duwt"
![]()
En in die tussentijd heeft ze al heel veel nagedacht en is er al heeel veeel nieuw aanbod gekomen, maar heeft ze uiteindelijk een besluit kunnen nemen om met iemand anders verder te gaan. Wat voor een ander een week is is voor haar blijkbaar een uur....Dat verklaart die Brard achtige uitstralingquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda zegt net dat als een relatie uit is bij haar, dat ze binnen 2 dagen alweer een andere relatie heeft
Ik dacht 28 oidquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoeveel ouder is die vriend van Amanda?
joh....... je schat ze veel te hoog in die twee..........quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:11 schreef Pulu het volgende:
Ik vind mezelf echt triest dat ik zit te luisteren naar éé'n persoon met een IQ van 31 en de ander met een IQ van 31,3....
Het is toch saai op de streams.....dus vertel....quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:08 schreef Pulu het volgende:
[..]
Ok ik verdedig die idioot niet, maar als ik geil ben (en ik ben een dirtytalker), praat ik ook wel grof....niet denigrerend maar de geilheid laat me ook gekke dingen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |