quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben al een tijd op zoek naar een nieuw koffie apparaat. Welke Saeco heb jij?
Naar de hél met dat plan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:06 schreef Autodidact het volgende:
Kabinetsmotto: samen werken, samen leven
Je zou er bijna libertariër van worden.
Nee, op mijn neus.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat is er Johan, op je teentjes getrapt?
Omdat de wereld uit meer deeltjes bestaat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:42 schreef Sidekick het volgende:
Oh, waarom spat de wereld niet in drie miljoen deeltjes uit elkaar.
Dat hangt af van de grootte van de deeltjes. Een van Sidekicks omschrijvingen was niet ondeelbare deeltjes. In theorie moet de aarde in drie miljoen stukken te verdelen zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Omdat de wereld uit meer deeltjes bestaat.
Mja, dan zijn wij allen 1? Of je bedoelt een kluit waar weer duizenden mensen op blijven staan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat hangt af van de grootte van de deeltjes. Een van Sidekicks omschrijvingen was niet ondeelbare deeltjes. In theorie moet de aarde in drie miljoen stukken te verdelen zijn.
Precies, hoe durft die user van bedenkelijke allooi mij te aanvallen. Het is goed dat je hem op zijn nummer zet. Wat een gevoel van onmacht moet hij voelen bij jouw overweldigende stroom van waarheden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat hangt af van de grootte van de deeltjes. Een van Sidekicks omschrijvingen was niet ondeelbare deeltjes. In theorie moet de aarde in drie miljoen stukken te verdelen zijn.
De Koreanen? Ha! De Koreanen gaan straks een stad verliezen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:34 schreef Apropos het volgende:
En de Koreanen?
Wat?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Precies, hoe durft die user van bedenkelijke allooi mij te aanvallen. Het is goed dat je hem op zijn nummer zet. Wat een gevoel van onmacht moet hij voelen bij jouw overweldigende stroom van waarheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |