Een beetje kittig heen en weer lopen bij t aanrecht ofzoquote:
Dan ben je één van de weinigen volgens mijn statistieken.quote:
Doe ik zo met je meequote:
Tja je moet af en toe toch echt iets ontopics proberen te bedenkenquote:Oe... jij denkt: 'ik gooi er effe een gewaagde vraagstelling in!'![]()
Het is echt 3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x niets meer. De streams trekken me al dagen niet meer. Niets meer gezien sinds zondag, niets meer gemist.
Dat is in ieder geval iets...........quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef jessie het volgende:
[..]
Een beetje kittig heen en weer lopen bij t aanrecht ofzo
Vergeleken bij BB6 is DGK altijd een rollercoaster....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe ik zo met je mee
[..]
Tja je moet af en toe toch echt iets ontopics proberen te bedenkenmaar idd, sinds zondag is het heel hard bergafwaarts gegaan, al moet ik wel eerlijk zeggen dat BB6 toch saaier was (grootendeels dan)
Bij BB werd uiteindelijk ook wel veel geslapen overdag, dat hebben ze hier beter opgelost.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe ik zo met je mee
[..]
Tja je moet af en toe toch echt iets ontopics proberen te bedenkenmaar idd, sinds zondag is het heel hard bergafwaarts gegaan, al moet ik wel eerlijk zeggen dat BB6 toch saaier was (grootendeels dan)
Moet je wel een legale versie hebbenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:11 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
Waarom, het is écht zóveel handiger .......
Haha, omdat het meer ingebouwd zit in XP en de verkenner (als je door je mappen bladert via Deze Computer) qua interface gelijkstaat, ja ik ben nogal precies daarmee, ik wacht wel een jaartje tot ik Vista neem, vind IE7 meer een Vista browserquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:11 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
Waarom, het is écht zóveel handiger .......
Dat is dan wel weer een troost...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:12 schreef Black_king het volgende:
[..]
Vergeleken bij BB6 is DGK altijd een rollercoaster....![]()
Ow, ja dat is wel handig; ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet je wel een legale versie hebben![]()
(of handig zijn)
Mooi om te zien ja........quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef StunningCunt het volgende:
DIE KOK !!! die ergert zich aan die Nataisa onzin...
Daarom is IE7 ook sneller.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, omdat het meer ingebouwd zit in XP en de verkenner (als je door je mappen bladert via Deze Computer) qua interface gelijkstaat, ja ik ben nogal precies daarmee, ik wacht wel een jaartje tot ik Vista neem, vind IE7 meer een Vista browser
Natasia is nu trouwens weer aan het woord
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet je wel een legale versie hebben![]()
(of handig zijn)
Ik ben blij dat ik jullie zo lekker kan volgenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, omdat het meer ingebouwd zit in XP en de verkenner (als je door je mappen bladert via Deze Computer) qua interface gelijkstaat, ja ik ben nogal precies daarmee, ik wacht wel een jaartje tot ik Vista neem, vind IE7 meer een Vista browser
Natasia is nu trouwens weer aan het woord
Jep, scheelt al een hele boelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:12 schreef 2live het volgende:
[..]
Bij BB werd uiteindelijk ook wel veel geslapen overdag, dat hebben ze hier beter opgelost.
Kom op zeg, je weet toch wel waar je in zit te klikken?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jullie zo lekker kan volgen![]()
![]()
blond he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |