offtopic: weer muntthee?quote:
Wij zijn ook gezelligquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef snkr-xxx het volgende:
Uhm, om nog even terug te komen op de snobistische haat van Amanda jegens H&M: ik weet zeker dat de helft van de kleding die ze gekregen heeft daarvandaan komt. Ik shop nogal (te)veel dus ik herken dat zo uit duizenden.
Liever een kast vol H&M prul dan zo'n lelijke achterbakse GRAFBEK.
Ja ik ben altijd zo gezellig.
Nu maar hopen dat het geholpen heeftquote:
Je sigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft Snollie nou eigenlijk NIET meegemaakt?????????? En toch al 19 jaar![]()
Nena had ook een intense afkeer van H&M kleding...... dus het is haar niet vreemd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef snkr-xxx het volgende:
Uhm, om nog even terug te komen op de snobistische haat van Amanda jegens H&M: ik weet zeker dat de helft van de kleding die ze gekregen heeft daarvandaan komt. Ik shop nogal (te)veel dus ik herken dat zo uit duizenden.
Liever een kast vol H&M prul dan zo'n lelijke achterbakse GRAFBEK.
Ja ik ben altijd zo gezellig.
Decadent????????? Niemand is daar decadent, alleen Snollie denkt dat ze tot de Nouveau Riche behoortquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wij zijn ook gezellig![]()
Waarom gooien ze al decadente mensen het huis in?? Designer kleding, veel uit eten, grote fooien geven en dan zelf helemaal niks doen of iig geen doelen hebben??
Mwah, aan de timecounter te zien nu niet meerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het geholpen heeft![]()
Maar Nena zei altijd dat ze de kleding niet mooi vond, het zat niet goed. Deze foute kloon vindt de kleding te goedkoopquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nena had ook een intense afkeer van H&M kleding...... dus het is haar niet vreemd.
De vraag is nu of ze met die opmerking de Nena-kloon uithangt of het zelf niet goed genoeg vindt.
Hij is wel alleen gekomen en voor zover ik me nog kan herinneren (tijd geleden) ging ie ook altijd alleen wegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef Black_king het volgende:
Ik hoop niet dat Marc zo zelf naar huis rijdt.....
Ze praat wel zo....Nouveau riche is ook niet echt een koosnaam hoor....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Decadent????????? Niemand is daar decadent, alleen Snollie denkt dat ze tot de Nouveau Riche behoort![]()
![]()
![]()
![]()
Die is even stil blijven staan toen sommige users het verschil niet meer maakten tussen de redactie en de user DGK_REDACTIE.... en bijna stalker-achtig gedrag begonnen te vertonen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef 2live het volgende:
waar is de tijd dat ze ons even inseinden als er actie op komst was..![]()
mss is het uitendelijk wel een relclonequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar Nena zei altijd dat ze de kleding niet mooi vond, het zat niet goed. Deze foute kloon vindt de kleding te goedkoop![]()
Ik heb ook een hekel aan H&M, na 3x dragen is het stuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |