abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 september 1999 @ 23:02:00 #1
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_189360
Shit hee, wat heeft die Bart of een stel hersens, of teveel testoseron.. Maar gelijk heeft ie..

Hij en Sabine zijn nu wel de laatste die ze het huis buitenkeilen, een love-affair is voor veronica wel het beste wat kan gebeuren voor de kijkcijfertjes

Krijgen we nu BB-uitzendingen voor boven de 18 jaar

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  Admin dinsdag 21 september 1999 @ 00:44:00 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189361
Hej, welkom dude
Bart is een patserige sukkel zonder enige intelligentie en als 'ie met zijn klauwen aan Sabine durft te komen krijgt 'ie met MIJ te maken !
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 21 september 1999 @ 01:09:00 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189362
Sabine heeft toch al een vriend? of niet?
het zou inderdaad wel goed van pa komen voor veronica ja.
En het kan leuke beelden geven voor de internetters
  Admin dinsdag 21 september 1999 @ 01:14:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189363
persoonlijk zie ik liever Tara en Sabine leuke spelletjes doen
  dinsdag 21 september 1999 @ 05:04:00 #5
45 SiGNe
pi_189364
Ow behave baby...

(ik heb net austin powers gezien)

pi_189365
Tara & Sabine? laat maar lekker met z'n tweeën tekeer gaan! altijd wel leuk, vrouwen zien stoeien. allebei wel lekker, dus hopenlijk worden die 2 er niet uitgeknikkerd (Tara moet sowieso blijven, anders kunnen ze bij b-b binnenkort rekenen op een kijker minder )
Angel:"No weapons, no friends, no hope. Take all that away, and what's left?"
Buffy:"Me."

Admin dinsdag 21 september 1999 @ 10:16:00 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189366
Oei !!
1 hele kijker minder !!
Nou, nu ze DAT weten zal het wel goedkomen.
  dinsdag 21 september 1999 @ 14:19:00 #8
4 Emiel
Internet is my middlename
pi_189367
Net klokslag 14:00 uur... alle camera's vliegen naar Sabine, misschien wisseling van regiseur

ze rekt zich eens lekker uit en de camera zoomt in op haar zwarte truitje.. tsja, daar hebben we niet veel aan.

Ik zou graag een lijstje hebben met namen en gezichten, de site van BB durf ik amper te bezoeken, tering wat een load zeg.

Het is dus inmiddels 100% zeker dat iemand een homo is maar ik weet geen naam... wellicht is het geen nieuws maar die ene jongen die baalde dat hij genomineerd was is dus waar de homo zijn oog op heeft laten vallen, hij baalt openlijk.

Valt me trouwens op dat er wel erg veel sigaretten zijn.. wellicht is er geen limiet?
dat zal ik wel fout hebben.

Ik heb zin om 's nachts over de muur te klimmen en iets achter te laten... een groot spandoek met "De onthullingen op www.fokzine.net" ofzo.
LACHEN!

dinsdag 21 september 1999 @ 15:02:00 #9
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_189368
Martin zat net dus in de dagboekkamer, waarhij dus zei dat hij samen met Sabine het had over dat Bart homo was...

Dezelfde bart die dus achter Sabine aanzit..
hmmm... ut begint toch wel heeeeeeel erg op goeie tijden te lijken hoor...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  dinsdag 21 september 1999 @ 16:19:00 #10
4 Emiel
Internet is my middlename
pi_189369
Waarom gaat het beeld uit in de dagboekkamer?

zodat ze zich (eindelijk) een kunnen zelfverdedigen ofzo

Er waren uitgebreide filmopnames vanuit de menselijke camera-ruimtes in het kruis..
Door het licht wat er gebruikt werd was Big Brother goed te zien voor de bewoners.

De discussie over communicatie met de buitenwereld en mijmeringen over de reacties van "het publiek", de kijkcijfers en of het wel vermakelijk genoeg was waren niet van de lucht.

dinsdag 21 september 1999 @ 16:38:00 #11
45 SiGNe
pi_189370
Ik hoorde laatst iemand iets zeggen dat ze een paar sloffen sigaretten had meegenomen en ze zal waarschijnlijk niet de enige zijn.

ik denk trouwen sniet dat ze nu al aan sex denken...ze zijn nog veel te geobsedeerd door de camera.

pi_189371
Hier is ze dan....

[Dit bericht is gewijzigd door Chief (Datum 22 September 1999).]

(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
  Admin woensdag 22 september 1999 @ 11:23:00 #13
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189372
Signe: je denkt niet dat ze aan sex denken ?
Moet je de gesprekken maar eens luisteren, die gaan bijna alleen maar over sex
  woensdag 22 september 1999 @ 12:55:00 #14
45 SiGNe
pi_189373
Ja, tuurlijk denken ze eraan..maar nog niet om het MET elkaar te doen..ze zitten er net een week en om dan al vreemd te gaan, daar moet je dan wel erg gefrustreerd voor zijn.
En trouwens, ze denken nog teveel aan de camera's en de regie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')