Hij en Sabine zijn nu wel de laatste die ze het huis buitenkeilen, een love-affair is voor veronica wel het beste wat kan gebeuren voor de kijkcijfertjes
Krijgen we nu BB-uitzendingen voor boven de 18 jaar
ze rekt zich eens lekker uit en de camera zoomt in op haar zwarte truitje.. tsja, daar hebben we niet veel aan.
Ik zou graag een lijstje hebben met namen en gezichten, de site van BB durf ik amper te bezoeken, tering wat een load zeg.
Het is dus inmiddels 100% zeker dat iemand een homo is maar ik weet geen naam... wellicht is het geen nieuws maar die ene jongen die baalde dat hij genomineerd was is dus waar de homo zijn oog op heeft laten vallen, hij baalt openlijk.
Valt me trouwens op dat er wel erg veel sigaretten zijn.. wellicht is er geen limiet?
dat zal ik wel fout hebben.
Ik heb zin om 's nachts over de muur te klimmen en iets achter te laten... een groot spandoek met "De onthullingen op www.fokzine.net" ofzo.
LACHEN!
Dezelfde bart die dus achter Sabine aanzit..
hmmm... ut begint toch wel heeeeeeel erg op goeie tijden te lijken hoor...
zodat ze zich (eindelijk) een kunnen zelfverdedigen ofzo
Er waren uitgebreide filmopnames vanuit de menselijke camera-ruimtes in het kruis..
Door het licht wat er gebruikt werd was Big Brother goed te zien voor de bewoners.
De discussie over communicatie met de buitenwereld en mijmeringen over de reacties van "het publiek", de kijkcijfers en of het wel vermakelijk genoeg was waren niet van de lucht.
ik denk trouwen sniet dat ze nu al aan sex denken...ze zijn nog veel te geobsedeerd door de camera.
[Dit bericht is gewijzigd door Chief (Datum 22 September 1999).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |