abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46048574

Zonder de rode en witte strepen lijkt dat toch sprekend op het logo van de EU?!

De verenigde staten van Europa.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:16:05 #2
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46049391
ja ik denk dat we toch langzamerhand tot de kern van de zaak komen..

ps heb me al aangemeld bij thebiggestsecretforumonline.

ik ben echt tegen die NWO..ik voel hem dagelijks aan mijn water..wil verdomme geen operatie meer ondergaan omdat ik bang ben dat ze me uitschakelen..mijn medicatie neem ik niet meer in omdat ze me anders controleren! maarja je hebt volkomen gelijk..we worden vet genaaid.. ben er nog niet zo lang achter..

vandaag ook..sta ik bij een P+R parkeerplaats..geen chipknip oplaadpunt en niet genoeg saldo om eruit te rijden..maar dan druk ik op de info..krijg ik zo'n dude..zegt ie moet je opladen anders is het niet mogelijk om eruit te rijden..ik zeg..maar dan moet ik helemaal naar de stad..lopend..wat is dit voorn onzin..zegt hij: das de enige manier..ik zeg wat enige manier..ik ken nog wel een manier: ik rijd verdomme met deze auto dwars door je slagboom heen..zegt hij..ja maar dat kost je dan wel 900,- !! AHW!!!

hoe fokking ik die NWO haat he!
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:26:34 #3
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_46049810
Zit toch wat meer geschiedenis voor/achter: http://en.wikipedia.org/wiki/American_flag
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_46049837
Dus je kan enkel met chipknip betalen bij die automaat? Dat staat toch wel aangegeven voordat je binnenkomt? In de kantine bij Interpolis en verschillende overheidsgebouwen kan je je lunch ook enkel met chip betalen, niet opgeladen betekent geen lunch kopen, je kon bij Interpolis gelukkig wel ergens in het gebouw opladen, dus je hoeft daar in ieder geval niet naar de bank. Van de ene kant kan ik het van al dat kleine muntgeld in de kassa wel enigzins begrijpen. Maar aan de andere kan is het het zoveelste controlemiddel dat je in je dagelijkse leven tegenkomt.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_46050126
Je weet dat dat niet persé de eerste vlag van de VS is geweest? Er is in 1777 alleen de afspraak gemaakt dat er, afgezien van de rood en witte strepen, 13 sterren op moesten komen (het aantal staten). Er zijn toen vele ontwerpen geweest, waar onder die van jouw plaatje, en volgens de legende ontworpen door Betsy Ross. Echter afgezien van 1 schilderij waarop deze vlag staat, is er geen bewijs of zijn er geen aanwijzingen dat het ooit een officiele vlag geweest is. In die tijd waren er ongeveer 17 vlaggemakers, met elk een eigen ontwerp.

Even voor 1800 is de eerste echt bekende en officiele vlag ontstaan:

Waar ook het volkslied op gebaseerd is.

En op hoeveel manieren kun je 13 sterren rangschikken? In een vierkant of driehoek staat zo lelijk en een cirkel is altijd al een mooi symbool geweest. Je ziet erin wat je wilt zien....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_46058363
The Flag Resolution did not specify any particular arrangement for the stars. The pictured flag shows the thirteen stars arranged in a circle, the so-called Betsy Ross flag. Although the Betsy Ross legend is not taken seriously by many historians, the design itself is the oldest version of any US flag to appear on any physical relic: it is historically referenced in contemporary battlefield paintings by John Trumbull and Charles Willson Peale, which depict the circular star arrangement. Popular designs at the time were varied and most were individually crafted rather than mass-produced. Given the scant archeological and written evidence, it is unknown which design was the most popular at that time.

Uit een boek van de vrijmetselaars:
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_46060702
Ja, dus? De russische vlag is hetzelfde als de Nederlandse, maar dan ondersteboven. Geintje van tsaar Peter de Grote, maar we zijn er niet meer wodka door gaan drinken.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_46060935
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef onemangang het volgende:
Ja, dus? De russische vlag is hetzelfde als de Nederlandse, maar dan ondersteboven. Geintje van tsaar Peter de Grote, maar we zijn er niet meer wodka door gaan drinken.
Een belangrijke aanwijzing dat die rode communisten tot diep in onze samenleving zijn doorgedrongen. Zelfs in onze vlag heeft het zijn sporen nagelaten. Help
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2007 @ 00:03:26 #9
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46061271
Ik heb ooit iets gelezen dat de Britse koloniale vloot een soortgelijke vlag had. Weet niet meer precies, maar zoiets was het. En dat het dus erg opmerkelijk was dat een net onafhankelijk Amerika juist dat ontwerp uitkoos.

† In Memoriam † woensdag 7 februari 2007 @ 00:22:15 #10
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46061799
Nog even opgezocht

Grand Union
The first (unofficial) national flag of the United States. It was raised in 1776 to celebrate the official status of the newly formed Continental Army by General George Washington, whose camp was then in Cambridge. Also known as the Cambridge Flag or Continental Colors. This flag combined the British Union Jack and the thirteen stripes signifying Colonial unity.

Betsy Ross
The first official United States flag, adopted by an Act of Congress on June 14, 1777. According to legend, a group headed by George Washington commissioned Philadelphia seamstress Betsy Ross to execute their design for presentation to Congress.

U.S FLAG HISTORY

----

The British East India Company flag.

The flag had a Union Flag in the canton after the creation of the Kingdom of Great Britain in 1707.
  woensdag 7 februari 2007 @ 13:17:46 #11
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_46072009
quote:
Don't Tread on Me
The Fourth of July never fails to reinspire my patriotism and sense of community with my fellow Americans, even when those fellow Americans are a mob of drunken cretins and teenagers trying to get out of downtown Chicago at 11pm.

I like seeing all the American flags. I do have my complaints about the American government, especially about how intimately the Washington D.C. politicians feel they should be involved in the daily lives of their subjects, I mean, citizens. But the flag isn't just a symbol of the American government. It's a symbol of shared American values -- especially our highest common value: freedom.

When it comes to symbolizing freedom and the spirit of '76, I do think there's a better American flag. With all due respect to the stars and stripes, I prefer the yellow Gadsden flag with the coiled rattlesnake and the defiant Don't Tread on Me motto.

The meaning of Old Glory can get mixed up with the rights and wrongs of the perpetually new-and-improved government. The meaning of "Don't Tread on Me" is unmistakable.

There's also an interesting history behind this flag. And it's intertwined with one of American history's most interesting personalities, Ben Franklin.
Ook is er een theorie dat de gebruikte kleuren van de nedelandse (oud maritime versie) vlag komen wat later ook door frankrijk is overgenomen (Tri colour)
quote:
Ik heb ooit iets gelezen dat de Britse koloniale vloot een soortgelijke vlag had. Weet niet meer precies, maar zoiets was het. En dat het dus erg opmerkelijk was dat een net onafhankelijk Amerika juist dat ontwerp uitkoos.
Je moet de oorsprong eerder in vrijmetselarrij kringen zoeken ! (red lodges ,Blue lodges....)
pi_46075679
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef onemangang het volgende:
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_46075743
En als je de belgische vlag draait, heb je bijna een duitse vlag ... damn
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_46085991
tvp: interesting
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:26:29 #15
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46130802
Een erg goede vriend van mij vertelde me laatst iets over dat in elk rechtshof in amerika een amerikaanse vlag hangt he, maar om die vlag staat een goud randje heen, dat wil zeggen dat je niet volgens de amerikaanse wet berecht word, want de vlag van een rechtshof stelt onder welk land haar wet je valt, maar zou de vlag op welke manier ook onderbroken worden geld dit niet meer.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:29:32 #16
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46130847
P.s. Talon op die pagina uit het boek der metselaardij staat ook een alziendoog met de bekende zonnestralen.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:33:45 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_46130911
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:26 schreef Daniel.J het volgende:
Een erg goede vriend van mij vertelde me laatst iets over dat in elk rechtshof in amerika VS een amerikaanse VS vlag hangt he, maar om die vlag staat een goud randje heen, dat wil zeggen dat je niet volgens de amerikaanse wet berecht word, want de vlag van een rechtshof stelt onder welk land haar wet je valt, maar zou de vlag op welke manier ook onderbroken worden geld dit niet meer.
Er bestaat geen land dat Amerika heet, het is de Verenigde Staten van Amerika, een federale republiek. Dat houd in dat het een federatie van staten is, een staat heeft haar eigen wetgeving. Je wordt dus berecht volgens de wetten van de staat met de strafmaat van de staat, daarom heb je in bv de doodstraf in sommige staten wel en in anderen niet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 09:47:37 #18
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_46131179
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:16 schreef Normalneo het volgende:

vandaag ook..sta ik bij een P+R parkeerplaats..geen chipknip oplaadpunt en niet genoeg saldo om eruit te rijden..maar dan druk ik op de info..krijg ik zo'n dude..zegt ie moet je opladen anders is het niet mogelijk om eruit te rijden..ik zeg..maar dan moet ik helemaal naar de stad..lopend..wat is dit voorn onzin..zegt hij: das de enige manier..ik zeg wat enige manier..ik ken nog wel een manier: ik rijd verdomme met deze auto dwars door je slagboom heen..zegt hij..ja maar dat kost je dan wel 900,- !! AHW!!!
Het is niet toegestaan om bij een parkeerplaats slechts een private betalingsmethode (chipknip) te accepteren, Munt en papiergeld is een legale manier van betalen en deze moet men aannemen. In een winkel mag men ook geen geld weigeren en zeggen dat je hun eigen betalingsmethode moet gebruiken. Bij een parkeerplaats waar slechts een parkeermeter staat waar met chipknip kan betalen en geen muntgeld in kan stoppen dan hoef je daar niet te betalen. Hierover zijn al een aantal rechtszaken geweest en iedere keer is de rechter tot deze uitspraak gekomen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator vrijdag 9 februari 2007 @ 09:48:05 #19
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_46131189
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:21 schreef UncleScorp het volgende:
En als je de belgische vlag draait, heb je bijna een duitse vlag ... damn
Ik mag toch aannemen dat je dit sarcastisch bedoeld he US want ik bedoel...als je em draait dan heb je bijna de duitse vlag....

Want bijna...daar koop je niets voor. Bijna een doelpunt scoren is dus gewoon geen doelpunt scoren.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 9 februari 2007 @ 18:48:36 #20
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_46148167
Hij is Vlaam he CoolGuy dus ik denk dat we er van uit kunnen gaan dat dit humoristisch bedoelt was
  zondag 11 februari 2007 @ 21:56:09 #21
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_46219641
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het is niet toegestaan om bij een parkeerplaats slechts een private betalingsmethode (chipknip) te accepteren, Munt en papiergeld is een legale manier van betalen en deze moet men aannemen. In een winkel mag men ook geen geld weigeren en zeggen dat je hun eigen betalingsmethode moet gebruiken. Bij een parkeerplaats waar slechts een parkeermeter staat waar met chipknip kan betalen en geen muntgeld in kan stoppen dan hoef je daar niet te betalen. Hierover zijn al een aantal rechtszaken geweest en iedere keer is de rechter tot deze uitspraak gekomen.
P-V het gaat niet zozeer om dit geval..het was allemaal ook een beetje met een knipoog natuurlijk, alhoewel in Nijmegen kan het lastig zijn om te parkeren zonder chipknip. Ik neem dit trouwens wel serieus en ik vind het ook allemaal een heel appart verhaal met die vlaggen enzo..
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')