Ik moest lachenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:02 schreef CodeCaster het volgende:
[..]
Jij legt een krant op de pleebril voor je gaat schijten, of hoe moet ik dit opvatten?
Het is maar wat je lekker vind, een gozer die aan het scheiten is...:')quote:
en dan die telefoon uit de handen slaan, en wel zorgen dat die bij jou komt en dan in de drol roeren en dan terug gevenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef Brentmeister het volgende:
Volgende keer de wc-borstel gereed houden.
'per ongeluk' doorspoelenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef WEST het volgende:
whehe![]()
[..]
en dan die telefoon uit de handen slaan, en wel zorgen dat die bij jou komt en dan in de drol roeren en dan terug geven![]()
Je vergeet het gedeelte over het door de drol roeren van de pleeborstelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef WEST het volgende:
whehe![]()
[..]
en dan die telefoon uit de handen slaan, en wel zorgen dat die bij jou komt en dan in de drol roeren en dan terug geven![]()
Eerst de telfoon uit z'n handen slaan, dan sla je hem keihard op z'n handen zodat ie z'n bek open trekt en je die borstel naar binnen kan douwen. Heb jij een mooi shot.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef WEST het volgende:
whehe![]()
[..]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef glasbak het volgende:
Ik had een drol naar z'n harses gegooid, hoe erg daarna mn hand ook zou stinken..
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:59 schreef Maikuuul het volgende:
idd gekzo als stront in de pot ligt met die pleeborstel erin prikken en dan zo over dat hokje heenpleuren
Zie je zo stront op iemand zjin jas liggen, uberphat
Ik wil zijn kop anders wel zienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:42 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Liever geen foto,s van de ts @ de wc![]()
![]()
Misschien is de look op je gezicht pricelessquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:07 schreef Secretus het volgende:
[..]
Je wilt een foto van me zien om te zien of ik geen nerd van 30 kilo ben ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |