Wie veel tijd voor de TV besteed, verbreedt niet alleen zijn horizon maar ook zijn reet.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie veel tijd voor de TV besteed, verbreedt niet alleen zijn horizon maar ook zijn reet.
Hebben ze dat ook op een tegeltje?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie veel tijd voor de TV besteed, verbreedt niet alleen zijn horizon maar ook zijn reet.
De suggestie die gisteren door iemand werd gedaan, om tijdens Brian's optreden (...) op de grond te gaan zitten of hem de rug toe te keren, sorteert volgens mij nog het duidelijkstte effect. Een fluitconcert zal Brian immers toch oppakken als positieve bijval voor zijn dj-kunsten.quote:
Helaas geldt dat ook voor de PC....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:39 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij gaan er leuke acties plaats vinden, een soort ludiek lamasegguquote:
Volgens mij kan ik dit ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe halen ze het in hun hoofd om Brian te laten draaien bij de Zebra Lounge?
Die gozert is waardeloos en kan er niets van![]()
quote:
Nee vind ze veel te leuk, staat ze weer in de belangstelling..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:32 schreef Borga het volgende:
We kunnen alleen maar hopen dat zdngmw haar nek breekt
natuurljk zit hij daar niet om z'n "dj-skillz" he - Zebra Lounge kondigt Nena net zo belangrijk aan als Brian. Effectief denk ik dat Nena nog de meeste mensen zal gaan trekkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe halen ze het in hun hoofd om Brian te laten draaien bij de Zebra Lounge?
Die gozert is waardeloos en kan er niets van![]()
OK, speciaal voor jou BONGquote:
Ha die is ook leuk jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
OK, speciaal voor jou BONG
Een computerprobleem zit meestal tussen toetsenbord en stoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |