Men, als dat toch 's zou kunnenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:38 schreef Maringo het volgende:
gewoon in je inventory nemen en boven weer op de grond rezzen Ave
Als je dat is met alles gaat bedenken wat in sl wel kan en rl niet....quote:
geld verdienen door gewoon te zittenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je dat is met alles gaat bedenken wat in sl wel kan en rl niet....
vliegen, onderwater ademen, zomaar iets bouwen (wat je maar wilt), verkleden waar je maar wilt terwijl je alles wat je bezit bij je heb, onder de rokjes van dames kijken zonder dat ze het zien....![]()
dat doen de ministers toch ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
geld verdienen door gewoon te zitten
i'd call that heaven
Riffy, de ridder die maagden te hulp schiet, zelfs als er geen maagden in de buurt zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:28 schreef Riffey4 het volgende:
De draak verslagen... en toch geen maagd te vinden in de Basin
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef Edap het volgende:
Basin gasten door Riffey gered!![]()
[afbeelding]
Laten we hem dankbaar daarvoor zijn.
betekent dat nou dat ik niet meer ga trouwen?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:28 schreef Riffey4 het volgende:
quote:Banen zoeken in virtuele wereld
door onze redactie
AMSTERDAM - Wie op zoek is naar een baan zou z'n geluk kunnen beproeven in de virtuele wereld van Second Life. De personeelsbemiddelaar TMP Worldwide heeft binnen de online 3D-omgeving een ruimte beschikbaar waar bedrijven sollicitanten kunnen ontvangen.
Hoewel er wel meer bedrijven actief zijn binnen Second Life, waaronder persbureau Reuters, IBM, General Motors en Amazon, heeft TMP Worldwide de primeur als het gaat om de werving van personeel. "Veel bedrijven geven geld uit aan banenmarkten in conferentiecentra en hotels", motiveert de hoge TMP-functionars Louis Vong de beslissing. "Wij zeggen dat je dit alles kunt doen binnen Second Life."
Het TMP-eiland binnen de virtuele 3D-wereld stelt klanten van de personeelsbemiddelaar in staat om online events te organiseren en om virtuele replica's van kantoren te bouwen. Een avatar (online verschijningsvorm) van een echte personeelsbemiddelaar kan een sollictiatiegesprek voeren met de avatars van mensen die op zoek zijn naar een baan.
Second Life is een virtuele leefgemeenschap die bestaat uit ruim drie miljoen geregistreerde gebruikers. De 3D-wereld is een initiatief van het Amerikaanse Linden Labs, een bedrijf dat bovendien de controle heeft over deze virtuele wereld.
Wat had ik nou gezegd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:28 schreef Riffey4 het volgende:
En boven ons allemaal afvragen waar de mensen naar toe gingenquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:18 schreef EvilDucky het volgende:
Geen gewillige maagd te vinden dus
Anyways, Valentijn SL stijl was erg leuk!
Ballroomcontest gewonnen met mijn lief. Ech wel!![]()
[afbeelding]
Wanneer de tijd het toelaatquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:37 schreef Maringo het volgende:
mogge ouwe rukkertkom jij ook nog wel es op SL?
ja, kuttig, he ... misschien kan jij Vander effe troosten?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:43 schreef Maringo het volgende:
ah ik zie je vanzelf wel.
en tja de Moulin....
topperquote:Op donderdag 15 februari 2007 09:49 schreef Maringo het volgende:
is goed zal kijken wat ik kan doenals ie uberhaupt online is....
typische microsoft actie.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:12 schreef Sanne het volgende:
Geen Second Life voor Vista-gebruikers
[blah blah blah]
Opnemen bij een SLex automaat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:21 schreef Incolumis het volgende:
ok ik heb nu geld overgemaakt naar slexchange, maar hoe gooi ik dat nou over naar mijn avatar?
Dat wist ik helaas dus alquote:Op donderdag 15 februari 2007 10:12 schreef Sanne het volgende:
Geen Second Life voor Vista-gebruikers
Technische mankementen zorgen ervoor dat gebruikers van Windows Vista problemen ondervinden bij het inloggen in de virtuele wereld van Second Life, zo bericht het persbureau Reuters.
De lancering van Windows Vista is in Second Life gevierd met een virtueel concert. Maar consumenten die de nieuwe Windows-versie hebben geïnstalleerd, kunnen mogelijk niet meer vertoeven in de alternatieve online gemeenschap. Op het officiële Second Life-blog staat dat er in de komende weken hopelijk een oplossing voor het probleem komt.
De problemen hebben zich één week na de flitsende productpresentatie van Windows Vista in Second Life geopenbaard. Microsoft presenteerde een streaming concert van de artiest Praga Khan op 30 januari. Dit concert was te beluisteren op tien locaties in Second Life, waaronder Strawberry Estate, Sanctuary Rock en Isle of Lesbos. Een verslag daarvan staat op de blog van Miel van Opstal. Van Opstal is een medewerker voor Microsoft België die zichzelf als een "enthousiasme-evangelist" omschrijft.
bron: http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=65496
Je kan geld overmaken naar een Paypalrekening, daar heb je gelukkig geen cc voor nodig. Ik gebruik het zelf regelmatig als ik frutseldingen op ebay koop. En als het dan op je Paypal staat, dan kun je dus gewoon doen wat een ander doet.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:06 schreef Silmarwen het volgende:
Inc, is het gelukt met paypal dan? Zo ja, hoe doe je dat dan zonder cc?
lezen Troel, ik heb dus al geld op paypal staan, maar van daar naar mijn avatar lukt me nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Je kan geld overmaken naar een Paypalrekening, daar heb je gelukkig geen cc voor nodig. Ik gebruik het zelf regelmatig als ik frutseldingen op ebay koop. En als het dan op je Paypal staat, dan kun je dus gewoon doen wat een ander doet.
lezen inco, ik leg Silmarwen uit hoe ze het op d'r paypal krijgt, want daar vroeg zij naarquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:49 schreef Incolumis het volgende:
[..]
lezen Troel, ik heb dus al geld op paypal staan, maar van daar naar mijn avatar lukt me niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |