Anyways.. Ik heb jou niet gezien, terwijl ik zo nieuwsgierig ben geworden naar jouw skin.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
of was het een andere persoon met als naam draakje ?
yup ... en alle negers kunnen rennen als een dwaze, alle blondines zijn dom en alle Chineze kindertjes maken voetballen in een schuur.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:50 schreef jpg97 het volgende:
Ja en OVERAL in de VS is het 9/8 uur later, en iedereen werkt daar in cubes en van alle mensen die daar werken speelt iedereen rond die tijd ook SL.
Proest , Ik ben zelfs nog heel even op de party van Sanne geweestquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:57 schreef EvilDucky het volgende:
Anyways.. Ik heb jou niet gezien, terwijl ik zo nieuwsgierig ben geworden naar jouw skin.![]()
En Wouter Bos is een draaikont .. hmm.. iets klopt er niet met die vergelijking.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:03 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
yup ... en alle negers kunnen rennen als een dwaze, alle blondines zijn dom en alle Chineze kindertjes maken voetballen in een schuur.
Uierzalf?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:30 schreef Marty het volgende:
Niemand die een oplossing heeft voor mijn tepelprobleem?![]()
quote:
Ah ok. Het gaat er mij niet eens zozeer om dat het een Xcite is, maar ik vind mijn skin een stuk minder mooi zonder de tepels. Het lijkt zo raar!quote:Nee geintje: Tepels zijn niet aparte textures. Als jij een tepel-texture hebt gekregen vervangt deze de bovenlichaam-texture. Xcite tepels (en andere lust-objecten) zijn attachments en dus niet een skin. Het zijn vaak doorzichtige bollen met een script.
Dus: je favo skin weer aantrekken en op zoek gaan naar Xcites
en bedanktquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:10 schreef Edap het volgende:
It's Bull riding time...again!
Het was weer eens raak vanmiddag!![]()
[afbeelding]
helaas huishouden moet een weekje wachten....quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:04 schreef Sanne het volgende:
Geen wekelijks onderhoud vandaag? Had er eigenlijk op gerekend dat de boel wel weer down zou zijn wegens update wednesday.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |