abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46040392
Na jaren van : Nee in mijn huis geen senseo, ben ik dan eindelijk om en heb ik voor mijn verjaardag een senseo aparaat gekregen.Welke koffiepads moet ik absoluut volgens jullie een keer proberen en waarom?
pi_46040473
Die koffie pads waarin ze met dierlijk vet een mooi schuimlaagje maken!!

Senseo is makkelijk en handig voor effe snel 1 kopje, maar echt lekker vind ik het niet hoor...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_46040518
Senseo is zooooooo 2006......

Lang leve de espresso machine !
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_46040522
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:44 schreef Kickmaster het volgende:
Na jaren van : Nee in mijn huis geen senseo, ben ik dan eindelijk om en heb ik voor mijn verjaardag een senseo aparaat gekregen.Welke koffiepads moet ik absoluut volgens jullie een keer proberen en waarom?
De Perla koffiepads van Albert Heijn vind ik het lekkerste. Die heb je in verschillende smaken dus er zit vast wel wat voor je bij.
It's not going to stop 'till you wise up
pi_46040606
dubbel... sorry
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_46041100
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:48 schreef _Magnolia_ het volgende:

[..]

De Perla koffiepads van Albert Heijn vind ik het lekkerste. Die heb je in verschillende smaken dus er zit vast wel wat voor je bij.
Die met toffee en vanille heb ik geprobeerd en waren idd lekker.
pi_46041660
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:47 schreef Gripper het volgende:
Die koffie pads waarin ze met dierlijk vet een mooi schuimlaagje maken!!
Dat is echt een fabeltje wat al lang achterhaald is.

Ik gebruik altijd de AH Perla Dark roast. Maar ik ben er inmiddels wel aardig op uitgekeken. Erg lekker is Senseo niet meer. Binnenkort komt er bij een echt espresso-apparaat
Suiker en melk is voor mensen die geen koffie lusten
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:24:20 #8
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_46041664
smaakjes-koffie
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_46042164
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:24 schreef reclamedoos het volgende:
Dat is echt een fabeltje wat al lang achterhaald is.
Volgens mij wordt de crema gemaakt door een membraampje of sproeiertje ofzo waar de koffie langs wordt geperst waardoor er een nep cremalaagje onstaat. Het zal wel niet door dierenvet komen, maar de cremalaag is wel nep. Dat kan ook niet anders, want de zetdruk is veel te laag om een echte cremalaag te produceren. (uitleg/)

Details natuurlijk, want je wilt gewoon lekkere koffie.
En daarvoor ben je met een senseo ook aan het verkeerde adres...
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:41:02 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_46042225
kenia

Volgens mij is dat van DE. gruwelijke lekker
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:43:24 #11
12888 Skull-splitter
pi_46042322
ik heb thuis ook zo'n senseo, maar het is echt al lang geleden dat ik echt goede koffie opheb... Vind het spul wat uit het apparaat komt een beetje tam...
pi_46043354
Sydney zou ik aanraden voor een keer. Is van DE. Ik drink zelf altijd Dark Roast van DE, smaakt prima.
pi_46043369
Sydney, gewoon van DE zelf. Die is lekker zacht van smaak, ik ben niet zo van de pittige koffie.
pi_46043510
Extra Dark Roast en de Cappucino
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_46043528
Een topic over Senseo openen het culinaire gedeelte.
*verwijderd door Admin*
pi_46044300
Sorry maar ik vind Senseo echt smaakloos
pi_46050795
Senseo is inmiddels al weer zooooooo uit.
Maar goed, ik heb hem ook en gebruik hem nog steeds dagelijks, hoewel ik toevallig vorige maand mijn oude koffiezetapparaat weer van zolder heb gehaald en nu dus weer regelmatig een gewoon kopje zet!

Qua pads heb ik de afgelopen jaren (sinds wanneer bestaat de Senseo?? Ik heb er in ieder geval nog voor op een wachtlijst gestaan dus heb hem al vanaf het begin) alles wel een beetje geprobeerd. Ik zweer bij de regular van DE en als goede tweede de eigenmerk pads van de Aldi. Die zijn ook goed te doen! De rest vind ik erg vies, zeker die met een smaakje. Blegh.

Succes!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_46050898
Wel opvallend, het woord senseo hoeft maar te vallen of je hebt gelijk de hele anti-senseo-brigade op je dak

Vind het zelf ook wel te drinken. Vind koffie uit automaten die je op kantoren krijgt ranziger iig...
bla
blabla
blablabla
blablablabla
pi_46051523
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef Koewam het volgende:
Het is ook de bedoeling dat je er een koffiepad in doet.
pi_46070500
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef Koewam het volgende:
Idd nogmaals een voorbeeld van hoe een inferieur product toch heel populair is kunnen worden.

Senseo koffie is echt wel lage kwaliteitskoffie, spijtig maarja.

Je kan trouwens op zeer weinig plaatsen echt goede koffie krijgen/drinken/kopen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:05:07 #21
19142 tslh
Never at ease.....
pi_46073466
Weet je wat ik altijd leuk vind: als je tegen mensen met een Senseo zegt dat je die koffie niet echt heel erg lekker is dan is 9 van de 10 keer het antwoord: "ja, maar het is zo lekker makkelijk!"

Ze vinden de koffie uit de Senseo dus ook niet echt geweldig, maar betalen graag die hoge prijs per pad PLUS het feit dat het niet zo goed smaakt omdat ze lui zijn.... Wat helemaal mooi is: tuiterdespuiter zegt dat koffie uit automaten op kantoren veel ranziger is! Nee, dat is een mooi vergelijk! Alsof koffie uit kantoormachines DE kwaliteitsstandaard is anno 2007! Dat is net zoiets als zeggen: "ik vind Senseo toch een stuk lekkerder drinken als slootwater, hoor".

Geef mij maar verse bonen, een koffiemaler en een goed koffiezet apparaat!
Life is funny. Well, yours is. To me.
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:22:08 #22
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_46079674
Ik heb 't ook wel gehad met mijn senseo...
Ik heb 'm nu bijna 2 jaar en het staat me eigenlijk al best een tijd tegen, helaas kwam ik nog om in de pads. Ben nu dus m'n pads aan het opmaken (eigenlijk met frisse tegenzin dus probeer veel koffiedrinkende visite te regelen) zodat m'n oude koffiezetapparaat weer uit de kast kan.
Wat ik altijd lekkere senseo vond voor de afwisseling waren singles pads. Ik weet niet waar die van waren maar ze verkochten ze bij de AH.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_46079798
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:07 schreef Kickmaster het volgende:

[..]

Die met toffee en vanille heb ik geprobeerd en waren idd lekker.
Ik heb die met kaneel altijd in huis. Halve beker volle melk opwarmen, beetje kandijsuiker erin en kaneelkoffie
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:27:16 #24
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_46079858
Ik word toch wel zo moe soms van de mensen die in elk Senseo topic moeten zeiken hoeveel liever ze verse bonen malen en daar koffie van zetten. Tof voor je hoor, koop een taart een vier het, maar we weten het nu wel. Volgens mij is de vraag hier gewoon welke smaken men hier lekker vindt, als tip voor TS.

Ik drink thuis eigenlijk altijd Dark Roast. Een enkele keer pakt mijn pa de verkeerde (hij zal zijn bril dan wel vergeten zijn) en dan drink ik Extra Dark ofzo. Maar die is minder lekker, nog wel goed te drinken. En op mijn werk staat de regular (ik heb in ieder geval nog geen andere ontdekt). Niet mijn favoriet, maar ook goed te drinken.

De smaken als Kenia en weet ik veel welke landen/steden vind ik tot nu toe stuk voor stuk smerig. Max Havelaar was aardig. Mocca van DE is binnen te houden. Caffeïnevrij is vies.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:20:18 #25
12888 Skull-splitter
pi_46083478
Sterkte van de koffie SCHIJNT te regelen te zijn, maar ik weet niet hoe...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')