De Perla koffiepads van Albert Heijn vind ik het lekkerste. Die heb je in verschillende smaken dus er zit vast wel wat voor je bij.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:44 schreef Kickmaster het volgende:
Na jaren van : Nee in mijn huis geen senseo, ben ik dan eindelijk om en heb ik voor mijn verjaardag een senseo aparaat gekregen.Welke koffiepads moet ik absoluut volgens jullie een keer proberen en waarom?![]()
Die met toffee en vanille heb ik geprobeerd en waren idd lekker.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:48 schreef _Magnolia_ het volgende:
[..]
De Perla koffiepads van Albert Heijn vind ik het lekkerste. Die heb je in verschillende smaken dus er zit vast wel wat voor je bij.
Dat is echt een fabeltje wat al lang achterhaald is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:47 schreef Gripper het volgende:
Die koffie pads waarin ze met dierlijk vet een mooi schuimlaagje maken!!
Volgens mij wordt de crema gemaakt door een membraampje of sproeiertje ofzo waar de koffie langs wordt geperst waardoor er een nep cremalaagje onstaat. Het zal wel niet door dierenvet komen, maar de cremalaag is wel nep. Dat kan ook niet anders, want de zetdruk is veel te laag om een echte cremalaag te produceren. (uitleg/)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:24 schreef reclamedoos het volgende:
Dat is echt een fabeltje wat al lang achterhaald is.
Het is ook de bedoeling dat je er een koffiepad in doet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef Koewam het volgende:
Sorry maar ik vind Senseo echt smaakloos
Idd nogmaals een voorbeeld van hoe een inferieur product toch heel populair is kunnen worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef Koewam het volgende:
Sorry maar ik vind Senseo echt smaakloos
Ik heb die met kaneel altijd in huis. Halve beker volle melk opwarmen, beetje kandijsuiker erin en kaneelkoffiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:07 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Die met toffee en vanille heb ik geprobeerd en waren idd lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |