Jawel! Als je je aanmeldt krijg je een mailtje en daar staat een linkje in naar gratis adresstickersquote:Op zondag 11 februari 2007 23:06 schreef Muck het volgende:
nope, ze zijn op het moment niet gratis, dus ik wacht nog even
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:15 schreef Vava het volgende:
Oja, en als je een stempelkussentje extra bestelt van 1,99 ben je 40 cent goedkoper uit omdat de verzendkosten dan minder worden![]()
Ja, ik voelde me ook wel een beetje een Zeeuw toen ik me daarmee bezig hieldquote:
Had je wel de langzame verzendoptie gekozen? Dat scheelt ook wel veel geld en het gaat blijkbaar dan alsnog redelijk snel. En hogere verzendkosten dus bij alleen gratis producten....quote:Op zondag 11 februari 2007 23:23 schreef Jaguarized het volgende:
Overigens ben ik ineens geen voorstander van Vistaprint. Kaartjes zouden gratis zijn bij de kassa maar na wat doorklikken werd er ineens 29 euro voor gerekend en kwamen er allerlei kosten overheen waardoor het 42 euro werd. Vond ik toch wat teveel.
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:27 schreef Muck het volgende:
voor 3,51 (inclusief btw en verzendkosten) krijg ik 140 mooie adresstickers
quote:Op zondag 11 februari 2007 23:28 schreef Vava het volgende:
Hmmz... dat is wel heel veelIk moet nu 10,20 betalen voor mijn bestelling, dat vind ik nog wel meevallen.
Ja maar vooral de procedure. Eerst aangeven dat ze gratis zijn maar dat je alleen betaalt voor het uploaden van een eigen pic en vervolgens komt er nog zoveel overheen... Tis net het kopen van een vliegticket...quote:
inderdaadquote:Op zondag 11 februari 2007 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja maar vooral de procedure. Eerst aangeven dat ze gratis zijn maar dat je alleen betaalt voor het uploaden van een eigen pic en vervolgens komt er nog zoveel overheen... Tis net het kopen van een vliegticket...![]()
Straks komt er nog milieubelasting bijquote:Op zondag 11 februari 2007 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja maar vooral de procedure. Eerst aangeven dat ze gratis zijn maar dat je alleen betaalt voor het uploaden van een eigen pic en vervolgens komt er nog zoveel overheen... Tis net het kopen van een vliegticket...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |