Niet de muisjes, maar anijshagelquote:Op zondag 11 februari 2007 22:38 schreef Vava het volgende:
Was dat pakje uit Hongarije vanwege de Muisjes voor op brood?![]()
grote kans dat ik die hagel heb goedgekeurd voor verkoopquote:Op maandag 12 februari 2007 18:13 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Niet de muisjes, maar anijshagelDie ik overigens nog steeds bij het postkantoor moet afleveren
Een officiele kaart uit Finland vandaag, van een eekhoorntje in de sneeuw
Ze heeft die kaarten allemaal geregistreerd nadat een medepostcrosser (ook uit Litouwen) haar gebeld had om het PC-principe uit te leggen.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:08 schreef Muck het volgende:
ik ook...en dan ook zoveel kaartjes op dezelfde datum geregistreerd.... weird...
Oja, jij had de anijshagel verstuurd, ik heb van die roze/witte muisjes verstuurd. Ik was ook al wat later met versturen dan ik beloofd hadquote:Op maandag 12 februari 2007 18:13 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Niet de muisjes, maar anijshagelDie ik overigens nog steeds bij het postkantoor moet afleveren
Een officiele kaart uit Finland vandaag, van een eekhoorntje in de sneeuw
Dom hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 19:09 schreef Muck het volgende:
ja, echt heel vreemd...
wat dacht ze dan? dat ze zomaar kaartjes kreeg ofzo?
Ik heb die anijshagel gekocht vandaag, voor mezelfquote:
Kan je ze niet los van elkaar boeken? Hotel via www.bookings.org en trein via www.nsinternationaal.nlquote:Op maandag 12 februari 2007 17:51 schreef Muck het volgende:
weet je, ik probeer een weekendje parijs te boeken, maar we hebben geen van beiden een auto, dus telkens als ik een leuk maar betaalbaar hotel heb gevonden, schiet de prijs enorm omhoog door de trein- of vliegkosten
wat doe ik dan verkeerd?quote:Op maandag 12 februari 2007 21:22 schreef Jaguarized het volgende:
300 euro voor de trein? Retourtjes zijn er al voor 69 euro...
Ja maar geen zinquote:
Hmm... nee, ik ben 1,65 en ik zat al niet lekker in die busquote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:23 schreef Muck het volgende:
lars is een 2 meter lang... als die langer dan een uur in de bus moet zitten wordt ie behoorlijk chaggi, en daar zit ik op zo'n weekendje niet op te wachten natuurlijk
ik denk dat we eerst maar eens een keer wat binnen nederland moeten gaan doen. Naar Parijs kunnen we altijd nog wel
Jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:26 schreef Muck het volgende:
ja, duurt het bij jou ook eeuwen voor je iets kunt laden?
same herequote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja maar geen zinGa zo wel trouwens
[..]
ja, ik ben ook maar 1.63... Kun je nagaan wat een vreemd gezicht dat af en toe isquote:Hmm... nee, ik ben 1,65 en ik zat al niet lekker in die busIk zou iig de website van Thalys in de gaten houden
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:33 schreef Muck het volgende:
[..]
same here
[..]
ja, ik ben ook maar 1.63... Kun je nagaan wat een vreemd gezicht dat af en toe ishij 2 meter in ik 1.63... het scheelt meer dan een kop, haha
ik ga zeker die site in de gaten houden
Ik kan maar op een oor tegelijk liggenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:25 schreef Allan24 het volgende:
Nachtbrakersik lag om 22:15 al op twee oren
Heb trouwens een Vava moment
Yeap, maar ik denk dat ik aankomend weekend pas tijd heb, dus nog heel even geduld!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:20 schreef Vava het volgende:
Oja! Sonja, heb jij nu mijn schriftje?
Ik heb geduldquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:29 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Yeap, maar ik denk dat ik aankomend weekend pas tijd heb, dus nog heel even geduld!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |