En je kunt nog typen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:14 schreef Knoekie het volgende:
Zo ik ben terug uit Oostenrijk
Ben nog aardig bruin geworden ook![]()
Ik zag het aan het nummer... ergens tussen FI-75.000 en 76.000quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Zo stom hedan ontvang je zo'n kaart, staat er geen datum op, ga je hem registreren, typt een bedankje enz.... dan ga je eens naar het profiel en kom je tot de conclusie dat de kaart er zo lang over heeft gedaan
Als ik dat heb stuur ik er meestal maar snel nog een berichtje achteraan.
Och jeetje ja, ze zijn inmiddels een eind over de 100.000 heen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:11 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik zag het aan het nummer... ergens tussen FI-75.000 en 76.000
heb je het een beetje leuk gehad?quote:Op zondag 11 februari 2007 10:47 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dat is toch wel het belangrijkste hé![]()
Zeker! Al is schrijven ook erg handigquote:Op zondag 11 februari 2007 10:47 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Dat is toch wel het belangrijkste hé![]()
Hier? Of de brievenbus?quote:Op zondag 11 februari 2007 11:32 schreef Muck het volgende:
[[afbeelding]]
nog eens een poging om mijn kaartje te posten....
Ja zekerquote:
hier... maar het werkt weer niet zie ik... hoe vreemd is dat!quote:
fijn dat je het naar je zin hebt gehadquote:Op zondag 11 februari 2007 14:42 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja zekerHet weer zat alleen niet echt mee, vooral veel zon (Wat wel lekker is maar zonder sneeuw kan je niet skiien) Dus veel pistes waren afgezet. De zwarte pistes was vooral ijs en voor de rest allemaal papsneeuw. Al ging het skiien opzich wel goed hoor
Ik heb dat ook een keer gemerkt ja, dan kijk je zelf en dan zie je hem wel maar even later is hij weer weg. Ergens anders uploaden is de goede manierquote:Op zondag 11 februari 2007 17:45 schreef Muck het volgende:
[..]
hier... maar het werkt weer niet zie ik... hoe vreemd is dat!
dat is al de tweede keer dat ik mijn mooie history map wil laten zien, en het lukt weer niet, terwijl toen ik keek of het gelukt was, hij er wel stond!
ik upload hem strakkies wel ergens anders, misschien dat dat helpt...
![]()
[afbeelding]
maf is dat he?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gemerkt ja, dan kijk je zelf en dan zie je hem wel maar even later is hij weer weg. Ergens anders uploaden is de goede manieren dat is inmiddels gelukt
Mooi kaartje hoor!
ik heb het vast al eens gevraags, maar wat zijn die 2 lijntjes helemaal links naast amerika? hawai ofzo?quote:
Dat kan ik me voorstellen! Ik had er een uit Dubai moeten krijgen maar die heb ik nooit meer gekregenquote:Op zondag 11 februari 2007 18:08 schreef Muck het volgende:
[..]
maf is dat he?
ik ben vooral heel blij met mijn midden-oosten kaartjes
Jup, twee keer Hawaii.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het vast al eens gevraags, maar wat zijn die 2 lijntjes helemaal links naast amerika? hawai ofzo?
dat is zondequote:Op zondag 11 februari 2007 18:12 schreef Vava het volgende:
De mijne dan ook gelijk maar weer eens
[afbeelding]
[..]
Dat kan ik me voorstellen! Ik had er een uit Dubai moeten krijgen maar die heb ik nooit meer gekregen![]()
en dat voor iemand met mijn aardrijkskundige kennisquote:
Tsja, volgende keer beterquote:
Voor jou is Postcrossing echt leerzaamquote:Op zondag 11 februari 2007 18:16 schreef Muck het volgende:
[..]
en dat voor iemand met mijn aardrijkskundige kennis
absoluutquote:Op zondag 11 februari 2007 18:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Voor jou is Postcrossing echt leerzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |