Coolquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:12 schreef Fannetje het volgende:
Sneeuw? Sneeuw? Waar?
Muck, Koolaid kun je ook bestellen op www.americangoodies.nlAls je dat iets eerder had gezegd, had ik ook wat voor je besteld, ik heb vandaag een doos spulletjes van hen binnengekregen!
Ik vind winter erg leuk, ondanks dat ik een koukleum ben. Maar ik vrees dat ik bij -28 echt geen leven meer heb!quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:08 schreef Vava het volgende:
De Finse schrijft nog in haar berichtje dat het in Finland nu -28 graden is![]()
MIN ACHTENTWINTIGquote:Hi! Thank you for your card and warm greetings... it was -28 degrees this morning in Finland!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:22 schreef Allan24 het volgende:
In een klap 3 kaarten aangekomen (gisteravond en vanochtend vroeg geregistreerd).
Een van de users schrijft:
[..]
MIN ACHTENTWINTIG![]()
!!!
Hmm.... je zou een berichtje naar die persoon kunnen sturen om het adres te controleren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:49 schreef Allan24 het volgende:
Vreemd. Ik zoek via http://www.usps.com de postcode op van het adres in de USA, krijg ik de melding:
"This is a non-deliverable address. Mail sent to this address will be returned.
Examples of non-deliverable addresses include buildings that no longer exist, addresses that do not accept mail, etc. First Class Mail® sent to a non-deliverable address will be returned to the sender."
Ik had hemquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:19 schreef Sonja27 het volgende:
Wie o wie heeft eigenlijk mijn schriftje?
Waarschijnlijk is ie onderweg van ijsmeis naar mij... of hij ligt nog bij ijsmeis!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:19 schreef Sonja27 het volgende:
Wie o wie heeft eigenlijk mijn schriftje?
Mijn schriftje toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:14 schreef Sonja27 het volgende:
Hier een kaartje uit Finland en een swap kaartje van Antartica!
En een schriftje!
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:45 schreef Fannetje het volgende:
De komende dagen even geen updates van deze kant, want over drie kwartier vertrek ik voor een weekendje naar Groenlo!Met de dieetclub van Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |