quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:34 schreef Muck het volgende:
hoe kom ik nou weer bij kaard?
de d zit niet eens in de buurt van de t op mijn toetsenbord
ik moet ook geen tv willen kijken en typen tegelijk
Hmmz... dan vraag ik me af wat vervelender isquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:37 schreef Allan24 het volgende:
BTW vandaag geen Valentijnskaartjes, wel een Finland-kaart
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:45 schreef Allan24 het volgende:
Ik snap trouwens het nut niet van Boomerang kaarten.
Die komen toch altijd weer terug.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:45 schreef Allan24 het volgende:
Ik snap trouwens het nut niet van Boomerang kaarten.
Die komen toch altijd weer terug.
quote:
Ik ook niet! Al twee keer ingevuld! Hopeloos.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:38 schreef Fannetje het volgende:
Zojuist kreeg ik een berichtje van degene waarvan ik een paar dagen geleden een kaartje zonder ID ontvangen heb. Of ik haar kaartje al had ontvangen. Ik heb 'm nu dus kunnen registreren'k Had al wel zo'n formuliertje ingevuld, maar nog niets gehoord!
Ik ook! Maar ja,wat moet ik eraan doen? Ik heb er gewoon niet op gereageerd.Vraag dan iets normaals ipv een kaart met een *** (nog steeds vergeten wat het isquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:05 schreef Muck het volgende:
pfff, wat belachelijk tammymara! aan zulke mensen heb ik dus echt een hekel he
mooi lijstje al![]()
ben echt heeeeel jaloers op egypte
en dat schriftje was een travelling notebook. als het goed is zijn de laatste schriftjes onderweg naar hun eigenaar...
maaaaaar er zijn plannen om over een tijdje nog een ronde te doen, dus als je wilt kun je dan wel meedoen hoor
Oh ja, voor ik het vergeet: welkom
moet je ook gewoon niet op reagerenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:10 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ja,wat moet ik eraan doen? Ik heb er gewoon niet op gereageerd.Vraag dan iets normaals ipv een kaart met een *** (nog steeds vergeten wat het is) Ik ben ook héél trots op mijn kaartjes die allemaal in de gang op een prikbord zitten...Oke, als jullie dat weer gaan doen ( en kunnen uitleggen) dan wil ik wel meedoen hoor, ik vind dit héél leuk! en bedankt voor het welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |