ik heb deze pas 2 maanden, dus we zijn nog helemaal in de wolken en verliefd en weet ik veel, dus tja... o=quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Fannetje het volgende:
Ik had geen Valentijnskaart van vriendje, die vind het een commercieel opgeblazen gedoe
awwwwquote:Wel twee kaartjes van kindjes uit mn klas, met teksten als: liefu majol, ik vint jou heel lief en heel aadig
Dat is het natuurlijk ook.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:29 schreef Fannetje het volgende:
Ik had geen Valentijnskaart van vriendje, die vind het een commercieel opgeblazen gedoe
natuurlijkquote:
kijk, voor ons is dit nog het begin van de relatiequote:Op woensdag 14 februari 2007 19:37 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb overigens ook geen kaartje aan hem gegeven hoorEn in 't begin van de relatie (de eerste twee jaar ofzo) deden we wel aan kaartjes en cadeautjes..
Gewoon een kaartje van onderop de stapelquote:
O handig zo!quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:38 schreef Fannetje het volgende:
Zojuist kreeg ik een berichtje van degene waarvan ik een paar dagen geleden een kaartje zonder ID ontvangen heb. Of ik haar kaartje al had ontvangen. Ik heb 'm nu dus kunnen registreren'k Had al wel zo'n formuliertje ingevuld, maar nog niets gehoord!
preciesquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Gewoon een kaartje van onderop de stapelen verder weinig meer dan het ID en mijn naam....
Ik mag ook even nietquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:55 schreef inkie1010 het volgende:
Geen post vandaag....
Ik moet nu ook ff stoppen met taggenPostzegels zijn op!
Ik mag weer even alleen officieel sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |