quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:04 schreef Symer het volgende:
Weer een groot deel van de conspiracy ontrafeld, ben zeer benieuwd hoe Hopper dit nu allemaal op gaat lossen in de laatste afl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:57 schreef Merkie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd naar de laatste aflevering, vind het een erg goede serie en jammer dat het hier stopt!
Ik heb het nu echt te vaak gehoord jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:51 schreef Scofield het volgende:
Net 12 gekeken, best wel spannend, ben benieuwd hoe het verder gaat.
Brrr.. Ik krijg toch altijd de kriebels als ik Discision...Consequence hoor... en die kop van die engert erbij....![]()
Mooiste was "Decision" ..quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb het nu echt te vaak gehoord ja.
Decision... consequence.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Consequence, bitch".
Ben nog niet bij de seizoenen waar Baldwin een ABH is, maar Skinner blijft voor mij toch wel Skinner.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef UFOtje het volgende:
Na 12 afleveringen blijf ik "Chad" toch nog zien als een "premie-jager" uit The X-files, dan kan ik bij Skinner sneller wennen aan zijn nieuwe rol.![]()
Sterke aflevering weer!
Trouwens,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
Chad is niet de 'alien bounty hunter' (wat ik idd ook eerst dacht) maar Knowle Rorher (The Crew Cut Man), één van de mysterieuze conspiracy agentjesquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:58 schreef UFOtje het volgende:
Na 12 afleveringen blijf ik "Chad" toch nog zien als een "premie-jager" uit The X-files, dan kan ik bij Skinner sneller wennen aan zijn nieuwe rol.![]()
Sterke aflevering weer!
Betekent dit dat alles na aflevering 6 legaal te downloaden is, of moet ik dat gewoon nog bij de torrentboef?quote:Notitie:
Na aflevering 6 is Day Break gecanceld in de VS en Canada, de rest van de afleveringen zijn op internet verschenen of zullen dat nog doen op de datum die bij de aflevering staat.
"Episode 13 Coming Soon (After Feb 19th)" staat erquote:Op maandag 19 februari 2007 21:11 schreef Scofield het volgende:
hey RoosVicee_Roosvicee...wanneer ep 13?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |