Ik dacht al, Huub heeft wel erg lang onder de zonnenbank gelegenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:41 schreef BONG4002 het volgende:
Zie je wel, had ik toch gelijkCarlos komt dus alleen nog op dinsdag kennelijk ipv vrijdag
Laatste bezoek: 4 uur, 18 minuten geleden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:39 schreef anno-i-mus het volgende:
hoe lang is het inmiddels geleden dat DGK_REDACTIE hier gepost heeft ????
als ze niet meer posten, zegt dat genoeg
Nee dat is het niet, ze kunnen moeilijk zeggen dat ze met opzet gewoon 3+4 dicht houden, een streamlock (wat wij zien) geldt alleen voor ons als kijkers, de regie draait gewoon door, dus stel Bart en Sylvia zitten op kantoor en op 1+2 zijn Natasia en Amanda bijv. in de sauna wordt dat beide gefilmt, alléén wij zien wat de regie plaatst op 1+2 dus zou je in dit voorbeeld missen wat er zou gebeuren op de stream met Bart en Sylvia(als voorbeeld)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:41 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Zou het ook niet kunnen dat er mensen achter zijn ontslagen, lijkt me dat er nu ook minder te doen is. Misschien wel die gast die hier postte?
En als het niet zo is, reageer dan eens!!!!!!!
Hebben ze dan ook gepost of alleen meegelurkt?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 4 uur, 18 minuten geleden.
Ben blij dat de fokkers ook opleven als de poort beweegt...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:41 schreef BONG4002 het volgende:
Zie je wel, had ik toch gelijkCarlos komt dus alleen nog op dinsdag kennelijk ipv vrijdag
Hoezo? (de streams staan uit)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:43 schreef Gigageil het volgende:
Het lijkt wel de allochtonen-show......![]()
Dat kan ik me ook voorstellen ondertussen..... een aantal users weet kennelijk het verschil niet meer tussen de redactie en de user DGK_REDACTIE.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:59 schreef petraa het volgende:
Ze posten trouwens hier ook al een poos niet meer DGK redaktie.
Oke thanxquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet, ze kunnen moeilijk zeggen dat ze met opzet gewoon 3+4 dicht houden, een streamlock (wat wij zien) geldt alleen voor ons als kijkers, de regie draait gewoon door, dus stel Bart en Sylvia zitten op kantoor en op 1+2 zijn Natasia en Amanda bijv. in de sauna wordt dat beide gefilmt, alléén wij zien wat de regie plaatst op 1+2 dus zou je in dit voorbeeld missen wat er zou gebeuren op de stream met Bart en Sylvia(als voorbeeld)
dat verschil maakt mij geen reet uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:44 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Hebben ze dan ook gepost of alleen meegelurkt?
Mij ook niet maar was ff nieuwsgierigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat verschil maakt mij geen reet uit
lurkmodusquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:44 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Hebben ze dan ook gepost of alleen meegelurkt?
Ik denk dat ze gewoon geen tijd voor hebbenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:48 schreef RSie het volgende:
En dat de redactie minder vaak hier post kan ik ze eerlijk gezegd niet kwalijk nemen. zouden jullie blijven reageren als meerdere mensen non-stop bezig zijn om je in de grond te stampen en je uit te schelden? ik zou dan ook lekker wegblijven.
Ik heb al een tip gegeven voor een aantal goeie kandidaten, selecteren in het Pieter Baan Centrum.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:48 schreef RSie het volgende:
Het is best wel een behoorlijke taak om juiste keuzes te maken zodat er weer een aantal spraakmakende nieuwe bewoners in gaan komen. en dat ze niet weer de fout maken om bijv. een Bart te casten die helemaal niks toevoegt aan het programma (behalve dat ie een stabiele factor is).
Oh heerlijk, ik hoop toch zo dat steeds meer mensen zich tegen Nasty en haar clubje gaan keren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:50 schreef BONG4002 het volgende:
Carlos kan het zich wel voorstellen dat Huub zo uit zijn slof schoot door het gedrag van NL
Zij zijn een DEEL van de redactie. Als zij door mee te posten denken dat iedereen maar in een jubelstemming moet verkeren en niet kritisch mag zijn dan hebben ze verkeerd gedacht natuurlijk. Het leuk dat ze af en toe meeposten, maar we hoeven niet op onze knieën. Het zijn gewoon lui die hun werk uitvoeren, net zoals de bakker om de hoek. Niks bijzonders aan verder wmb. Sterker nog; zij hebben meer aan ons dan andersom, alleen beseffen ze dat nog niet helemaal. Zonder ons - de kijkers - zouden zij geen werk hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:48 schreef RSie het volgende:
En dat de redactie minder vaak hier post kan ik ze eerlijk gezegd niet kwalijk nemen. zouden jullie blijven reageren als meerdere mensen non-stop bezig zijn om je in de grond te stampen en je uit te schelden? ik zou dan ook lekker wegblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |