Kun je zelf ook hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:02 schreef dieenebart het volgende:
Oja, Bart de digibeet zal het wel even quoten, hahahaha!
*ehm, wie ruimt mijn rotzooi alsjeblieft op*
doet er mee? waarmee? edit: ah zo ja. ze kunnen hier ook lezen wat we te zeggen hebbenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als we nou toch effe allemaal daar een berichtje achterlaten dat huub moet terugkomen heeft het misschien toch effect,
wie doet er mee?
kom op jongens proberen kan geen kwaad
![]()
Alleen doet het ding z'n werk niet goed; er komt veel te veel shit van boven uit.quote:
Ik heb mijn reactie gegeven.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als we nou toch effe allemaal daar een berichtje achterlaten dat huub moet terugkomen heeft het misschien toch effect,
wie doet er mee?
kom op jongens proberen kan geen kwaad
![]()
Word nu ook heel letterlijk genomen, volgens de zangleren moet je ademhalen totdat je het gevoel hebt dat je kut opengaatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:18 schreef Miraaa het volgende:
Kut.......zanglessen
Zou Bart zijn woord houden?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Toch leuk die pact tussen Bart en Sylvia.
Dat is inderdaad nog maar de vraag. Bart ruikt mogelijkheden dus is er als de kippen bij om nieuwe buffer te creeren nu NL weg is. In ieder geval iets dat Sylvia weer wat extra kracht kan geven in het huis.quote:
centjes?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Weet iemand waarom Talpa plots besloten heeft overdag nog maar twee streams in te zetten? ( staat op de dgk-site alleen nog 4 streams van 16:00 uur )
gelukt hoor...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je zelf ook hoor.
Met deze knop (klik!): [[url=http://forum.fok.nl/templates/fokforum_light/i/edit.gif]afbeelding][/url]
bezuinigingenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Weet iemand waarom Talpa plots besloten heeft overdag nog maar twee streams in te zetten? ( staat op de dgk-site alleen nog 4 streams van 16:00 uur )
Denk ook kostenbesparing idd, er zijn minder bewoners en bij kamp Sylvia zullen toch geen gesprekken gevoerd worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |