Wij verschillen dus totaal van mening.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik te weinig... en ja ik vind het teveel naar voren gericht en zijn verdedigende taken minder goed dan 'vroeger' uitvoeren.
Ik denk de meeste mensen wel. Jaap is volgend jaar de beste verdediger op de Nederlandse velden en veruit de belangrijkste speler voor Ajax. Nog belangrijker dan Davids.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wij verschillen dus totaal van mening.
nee, Davids brengt veel meer ballans in het elftal.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:13 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik denk de meeste mensen wel. Jaap is volgend jaar de beste verdediger op de Nederlandse velden en veruit de belangrijkste speler voor Ajax. Nog belangrijker dan Davids.
quote:
quote:Davids breekt been
DEVENTER - Edgar Davids heeft zaterdag in de gestaakte oefenwedstrijd tegen Go Ahead Eagles zijn linker scheenbeen gebroken. De middenvelder van Ajax is minimaal drie maanden uit de roulatie. Davids brak het been toen hij een duel aanging. Vlak na zijn blessure werd de wedstrijd in Deventer gestaakt wegens ongeregeldheden op de tribune. Ajax kwam net uit De Lutte, waar het een trainingskamp had belegd.
Alex.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:13 schreef BB-boy het volgende:
Jaap is volgend jaar de beste verdediger op de Nederlandse velden.
quote:Op zondag 22 juli 2007 01:58 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zou dit nou zijn laatste seizoen worden? Of heeft hij daar nog geen beslissing over genomen...
Zijn er geen beelden vanquote:Op zondag 22 juli 2007 09:26 schreef Rekkie het volgende:
Tja een scheenbeenbreuk is nog altijd beter dan een kruisband afscheuren.
Zonder.... waarom weet ik uiteraard niet, maar wel dat ik het echt heel erg onverantwoordelijk vind, zeker gezien het spel van heer D. te A.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:41 schreef M0NTANA het volgende:
Is het al bekend of Edgar Davids daadwerkelijk zonder scheenbeschermers speelde? En zo ja, waarom?
quote:Geblesseerde Ajacied Davids betaalt revalidatie zelf
Datum: 31-aug-2007 15:42
Door Simon Zwartkruis
Edgar Davids revalideert op eigen kosten in het Amerikaanse Atlanta. De middenvelder van Ajax brak vorige maand in de oefenwedstrijd tegen Go Ahead Eagles zijn scheenbeen en had bij eerdere zware blessures goede ervaringen met het revalidatieteam in Amerika.
Ajax-trainer Henk ten Cate: “Het is het eigen initiatief van Edgar om naar Amerika te gaan en om het zelf te bekostigen. Dat tekent zijn professionaliteit.”
Davids was afgelopen woensdag aanwezig in Tsjechië om zijn teamgenoten te ondersteunen voor de wedstrijd tegen Slavia Praag en verwacht zelf eind september weer bij de groep aan te kunnen sluiten.
Denk niet dat Ajax met hem wel CL zou spelen. Maduro heeft zijn positie redelijk goed overgenomen. Het vertrek van Sneijder is veel erger voor Ajax.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:53 schreef Soul79 het volgende:
Wie denkt er net als ik dat als Davids in dat oefenpotje niet geblesseerd was geraakt, Ajax nu gewoon Champions League zou spelen?
Hij maakte vorig jaar ook al zo'n verschil, en zelfs verder terug óók al, ik weet nog dat Ajax in seizoen 1993/94 in een vormcrisis raakte toen hij er een tijd niet bij was.
Baalzooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |