Denk niet dat Ajax met hem wel CL zou spelen. Maduro heeft zijn positie redelijk goed overgenomen. Het vertrek van Sneijder is veel erger voor Ajax.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:53 schreef Soul79 het volgende:
Wie denkt er net als ik dat als Davids in dat oefenpotje niet geblesseerd was geraakt, Ajax nu gewoon Champions League zou spelen?
Hij maakte vorig jaar ook al zo'n verschil, en zelfs verder terug óók al, ik weet nog dat Ajax in seizoen 1993/94 in een vormcrisis raakte toen hij er een tijd niet bij was.
Baalzooi![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:50 schreef toma het volgende:
[..]
Denk niet dat Ajax met hem wel CL zou spelen. Maduro heeft zijn positie redelijk goed overgenomen. Het vertrek van Sneijder is veel erger voor Ajax.
denk dat je de induviduele klasse van Sneijder onderschat om wedstrijden te beslissen. Mét Davids hebben we meer wedstrijden op doorzettingsvermogen gewonnen. Maar met Sneijder hebben we in die zelfde periode veel meer wedstrijden op zijn klasse gewonnen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:57 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Maduro![]()
Davids wordt na al die jaren dus nog steeds vreselijk onderschat. Zoals hij het verschil maakt gaat veel verder dan Sneijder. Nog los van het feit dat ook Sneijder ontzettend veel aan Davids had.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:08 schreef toma het volgende:
[..]
denk dat je de induviduele klasse van Sneijder onderschat om wedstrijden te beslissen. Mét Davids hebben we meer wedstrijden op doorzettingsvermogen gewonnen. Maar met Sneijder hebben we in die zelfde periode veel meer wedstrijden op zijn klasse gewonnen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:53 schreef Soul79 het volgende:
Wie denkt er net als ik dat als Davids in dat oefenpotje niet geblesseerd was geraakt, Ajax nu gewoon Champions League zou spelen?
Hij maakte vorig jaar ook al zo'n verschil, en zelfs verder terug óók al, ik weet nog dat Ajax in seizoen 1993/94 in een vormcrisis raakte toen hij er een tijd niet bij was.
Baalzooi![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:53 schreef Soul79 het volgende:
Baalzooi![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Denk het zeker ja.
Davids heeft vorig seizoen het seizoen gered natuurlijk, samen met de individuele kwaliteiten van een Sneijder. Die kwamen trouwens ook weer veel beter tot uiting met Davids in zijn rug. Hij was toen eigenlijk al belangrijker dan Stam, die zijn potjes miste en dit seizoen een beetje erg versleten lijkt.
De keuze om Davids te laten vervangen door de categorie Maduro / Vertonghen is een grote fout geweest van Van Geel.
Davids is 1000000000x meer waard voor Ajax dan Martin Jol ooit zal worden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:31 schreef Chadi het volgende:
Nou dan zwaaien we Davids effe uit. Hij is niet in de positie om te bepalen wie er trainer wordt.
Hoezo???quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:35 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Hetzelfde zal trouwens spelen als Van Basten volgend jaar trainer van Ajax wordt, helaas.
Eeeehm, iets van het WK in 2006, Van Basten die Davids te oud vond, reactie Davids daarop......quote:
Nog niet zeker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:42 schreef Urquhart het volgende:
Davids stopt toch na dit seizoen?
was Cocu dan ook een lachertje in zn laatste seizoen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij slim is stopt hij, anders wordt hij een grap. Zou zonde zijn met zo´n mooie carriere
Voordat DAM er op gaat reageren: Cocu is nog niet gestopt. Hij voetbalt ergens in het Midden-Oosten bij Al-Jazeera ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:40 schreef toma het volgende:
[..]
was Cocu dan ook een lachertje in zn laatste seizoen?
dat is geen voetballen meer, dat is gewoon geld incasseren en lekker in de zon liggen. Maar goed ..... *zucht* .... je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:43 schreef Rumille het volgende:
[..]
Voordat DAM er op gaat reageren: Cocu is nog niet gestopt. Hij voetbalt ergens in het Midden-Oosten bij Al-Jazeera ofzo.
Cocu was alsnog een geweldenaar, maar je ziet toch ook dat stam nu geen schim meer is van wie hij vroeger was. Ik denk overigens dat Davids nog wel een jaar door kan. Ben wel benieuwd wat hij doet. Hij kan zich nog een keer willen bewijzen, wat hem al een paar jaar amper lukt; ondanks goed spel komt z'n club nergens, en bij tottenham was hij tribuneklant op een gegeven moment. Hij kan ook denken dit wordt het niet meer, ik heb het gehad, met dit ajaks maak ik een karikatuur van mezelf....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:40 schreef toma het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zeg het even.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:47 schreef toma het volgende:
[..]
dat is geen voetballen meer, dat is gewoon geld incasseren en lekker in de zon liggen. Maar goed ..... *zucht* .... je snapt wat ik bedoel
ik geloof niet dat Davids zo in elkaar zit. Hij is een echte Ajaciedquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Cocu was alsnog een geweldenaar, maar je ziet toch ook dat stam nu geen schim meer is van wie hij vroeger was. Ik denk overigens dat Davids nog wel een jaar door kan. Ben wel benieuwd wat hij doet. Hij kan zich nog een keer willen bewijzen, wat hem al een paar jaar amper lukt; ondanks goed spel komt z'n club nergens, en bij tottenham was hij tribuneklant op een gegeven moment. Hij kan ook denken dit wordt het niet meer, ik heb het gehad, met dit ajaks maak ik een karikatuur van mezelf....
Nee, maar Cocu is tactisch ongeveer een keer of 100 zo sterk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:40 schreef toma het volgende:
[..]
je onderschat hem.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, maar Cocu is tactisch ongeveer een keer of 100 zo sterk.
Davids moet het vooral van loopvermogen en power hebben. 2 jaar geleden kon ie de Serie A niet meer aan, een jaar geleden de subtop in de EPL niet en er komt ook een moment dat hij van alle kanten voorbij gelopen wordt in de eredivisie.
Dat kan hij beter voor zijn.
Elke speler die bovengemiddeld speelt is momenteel een aanwinst voor Ajax.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:44 schreef RayMania het volgende:
Voorlopig is hij met zijn ervaring - en ook sportief gezien - altijd nog een aanwinst voor dit Ajax.
Laatste half jaar bij Juve Kutquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:45 schreef toma het volgende:
[..]
je onderschat hem.
Hij heeft Barcelona uit het slop getrokken toen het minder ging. Vorig jaar is er geloof ik maar 1 competitie wedstrijd geweest die we hebben verloren toen hij in de basis stond. Die wedstrijd heeft hij zelfs niet eens uitgespeeld omdat hij toen rood kreeg. Ook zijn loopvermogen om gaatjes dicht te lopen voor anderen en alle fouten te herstellen van de anderen zijn verschrikkelijk belangrijk. Hij laat anderen beter voetballen (zo zijn Sneijder en Huntelaar nóg beter gaan voetballen met Davids achter hem) ,zijn schot is trouwens ook niet verkeerd en taktisch neemt hij heel wat ervaring mee.
met zoveel ervaring heb je denk ik niet meer veel voorbereiding nodig.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Laatste half jaar bij Juve Kut
Eerste half jaar bij Barca : Goed
Eerste jaar bij Spurs: Goed (al zou ik eerder zeggen redelijk/voldoende)
2e jaar bij Spurs Kut
eerste half jaar bij Ajax: Goed
Welke Davids wordt het? En dan is het ook nog een Davids die geen voorbereiding heeft gehad
maar niet om in vorm te komen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Juist meer, omdat je conditie moet opbouwen, wedstrijdritme moet opdoen en minder snel herstelt.
Hey Edje, moet je niet trainen nu?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:53 schreef EdgarDavids het volgende:
Komt allemaal we goed hoor.
We?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:53 schreef EdgarDavids het volgende:
Komt allemaal we goed hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |