niet alleen na gisteren.. na zijn rentree bij Ajax.Hij maakt het team zoveel beter.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat maakt hem dan speciaal een held na gisteren?
Die penal??
Het is een buffel, balt goed, maar een echte held vind ik hem niet!
Ja, hij maakt het middelveld inderdaad een stuk sterker, maar dat het hele team er zoveel sterker op is geworden, vind ik nou niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef markthemen het volgende:
[..]
niet alleen na gisteren.. na zijn rentree bij Ajax.Hij maakt het team zoveel beter.![]()
![]()
Je begrijpt het weer eens niet, maakt verder niet uit. Jij hebt waarschijnlijk andere kwaliteitenquote:
Andersom juist, stam organiseert de hele verdediging en zorgt voor een sterke lijn verdedigers. Davids doet zijn taak in zijn eentje gewoon goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, hij maakt het middelveld inderdaad een stuk sterker, maar dat het hele team er zoveel sterker op is geworden, vind ik nou niet.
Ik moet wel zeggen dat ik Davids een grotere verbetering vind dan Stam en ook met voorsprong één van de beste spelers van Ajax in het 2e helft van het seizoen
Stam vind ik een minder goede aanvulling.quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Andersom juist, stam organiseert de hele verdediging en zorgt voor een sterke lijn verdedigers. Davids doet zijn taak in zijn eentje gewoon goed.
25 competitiewedstrijden gespeeld dit seizoen. Erg vaak geblesseerd jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Stam vind ik een minder goede aanvulling.
Vergeet zijn taak te vaak en is teveel gericht naar voren en bovendien te vaak geblesseerd
Aah, Nostradamus zit ook op FOK!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat houdt hij niet nog een jaar vol en dan is een miljoen of 4 per jaar gewoon te veel
Bookmark hem dan lafaardquote:
Ik had het over Stam.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:47 schreef RayMania het volgende:
Op basis van wat denk je dat Davids het niet volhoudt?
Ken genoeg oude spelers op leeftijd die nog prima ballen.
5 miljoen transfersom, 2 keer 2 miljoen salaris.quote:
Je reageert op de verkeerdequote:Op woensdag 9 mei 2007 16:08 schreef RayMania het volgende:
Ja, gaat over Stam dus in een Davids topic. Ook erg handig.
Stam staat vaak op het middenveldenf gaat de aanval zoeken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
25 competitiewedstrijden gespeeld dit seizoen. Erg vaak geblesseerd ja![]()
Teveel naar voren gericht, yeah right
Ja dat vind ik te weinig... en ja ik vind het teveel naar voren gericht en zijn verdedigende taken minder goed dan 'vroeger' uitvoeren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
25 competitiewedstrijden gespeeld dit seizoen. Erg vaak geblesseerd ja![]()
Teveel naar voren gericht, yeah right
Preciesquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Stam staat vaak op het middenveldenf gaat de aanval zoeken.
De man maakt zo ook zijn slippertjes achterin.
Klopt, toch krijgt hij helaas vaak onnodige kaarten.... zoals die van vandaagquote:Op zondag 13 mei 2007 22:30 schreef denthemen het volgende:
hij had hiervoor al weken/maanden geen kaart gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |