Omdat ajax niet 1 keer verloren heeft met hem erbij?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Davids zijn lijn doorzet van de laatste 3 jaar wordt 2007-2008 een kut seizoen
Juve Kutquote:Op maandag 7 mei 2007 15:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat ajax niet 1 keer verloren heeft met hem erbij?
hij heeft geen aangepast huis héquote:Op maandag 7 mei 2007 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Dennis, ben je sinds de terugkeer nog bij davids thuis geweest ?
En jij gelooft daarinquote:Op maandag 7 mei 2007 15:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Juve Kut
Barca goed
Inter Kut
Spurs(eerste seizoen) Goed
Spurs(2e seizoen) kut
Ajax Goed
Hij bedoelt dat hij het laatste seizoen weinig mee deed, voor Ed was het toen kut jaquote:Op maandag 7 mei 2007 15:11 schreef RayMania het volgende:
Ik vond Davids bij Juve niet bepaald kut.
Laatste half jaar welquote:Op maandag 7 mei 2007 15:11 schreef RayMania het volgende:
Ik vond Davids bij Juve niet bepaald kut.
Ik geloof inderdaad dat Davids niet een constant een hoog niveau kan halen en hoe ouder hij wordt hoe kleiner de kans wordtquote:
Maar jij komt met een lijst: Het ene seizoen wel, het andere seizoen niet, dat slaat nergens opquote:Op maandag 7 mei 2007 15:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad dat Davids niet een constant een hoog niveau kan halen en hoe ouder hij wordt hoe kleiner de kans wordt
Die lijst klopt gewoon.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar jij komt met een lijst: Het ene seizoen wel, het andere seizoen niet, dat slaat nergens op
Alleen in 2007 en 2008quote:Op maandag 7 mei 2007 15:21 schreef L.Verschoor het volgende:
Hij is al 10 jaar 34 blijkbaar.
Vorig jaar bij spurs was hij geweldig, dit jaar als hij speelde speelde hij redelijk tot goed, bij Inter heeft hij weinig gespeelt omdat hij geen aankoop van de trainer was en bij Barca was hij ook weergaloosquote:Op maandag 7 mei 2007 15:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die lijst klopt gewoon.
Davids heeft de laatste 4 seizoenen niet meer een constant hoog niveau gehaald. Nu is het niveau in de eredivisie wel wat lager dan in Spanje, Italie of Engeland maar dikke kans dat zijn 2e jaar slechter wordt
Hij was waardeloos bij Spurs in zijn 2e jaar. In die 11 minuten die hij gespeeld heeft danquote:Op maandag 7 mei 2007 15:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vorig jaar bij spurs was hij geweldig, dit jaar als hij speelde speelde hij redelijk tot goed, bij Inter heeft hij weinig gespeelt omdat hij geen aankoop van de trainer was en bij Barca was hij ook weergaloos
Ga bij wat kenners van het Engelse voetbal navragen hoe Ed daar speelde..quote:Op maandag 7 mei 2007 15:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij was ook niet geweldig in zijn eerste jaar bij Spurs, wel bij Barca, maar dat is al weer 3 jaar geleden
Ik vetrouw mijn eigen ogen meer maar ook die zullen zeg dat het redelijk was maar niet geweldigquote:Op maandag 7 mei 2007 15:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ga bij wat kenners van het Engelse voetbal navragen hoe Ed daar speelde..
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:55 schreef L.Verschoor het volgende:
Lekker boeiend of jij hem een held vindt, je bent toch geen Ajacied of wel?
Dusquote:Op maandag 7 mei 2007 11:17 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hahah Edgar na de penalserie... Tjah ik heb geoefend en tegen de kerels gezegt, als ik er moet staan, dan sta ik er...
Nee wat een held de 7de/8ste penal nemen...!
Jawel hoor.... hier niet van toepassing.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:24 schreef L.Verschoor het volgende:
Van logica heb je nooit gehoord zeker.
Nee jij bent de "minder slimme" tuurlijk snap ik dat hij een Ajacied is, wat ik probeer te ontfutselen is of er nog een serieuze reden is dat hij Davids tot held benoemt.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:56 schreef L.Verschoor het volgende:
Kneus, hij zegt dat hij het een held vindt omdat het een Ajax supporter is. Ben je nou echt zo achterlijk dat je dat niet snapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |