goedquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vinden jullie dat hij het doet?
Je kan duidelijk merken dat het niet meer de oude Davids is die 90 minuten als een gek tekeer ging. Logisch ook want dat kan je gewoon niet meer volhouden op die leeftijd. Hij heeft wel laten zien dat het imo een zeer goede aanwinst is voor Ajax.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vinden jullie dat hij het doet?
Idd, hij bikkelt echt hard gewoon. Mede dankzij hem spelen Gabri en Sneijder ook gewoon een stuk beterquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben tevreden over hoe Edgar het dit seizoen doet.
Zeker goeie aankoop geweest.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
idd constant dat duwen en trekkenquote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef MATERAZZl het volgende:
Vanavond weer heerlijk bezig met Tarik Sektioui, schitterend dat hij is teruggehaald.
Maar zelf fantastisch spelen is er nog niet echt bij.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
hij laat andere spelers wel beter voetballen iig.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar zelf fantastisch spelen is er nog niet echt bij.
Dat wel ja, maar zelf heeft hij nog niet echt kunnen overtuigen. Hij lijkt vaker gewoon te gretig.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:13 schreef toma het volgende:
[..]
hij laat andere spelers wel beter voetballen iig.
inderdaad. gefrustreerd spelertjequote:Op woensdag 18 april 2007 23:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar zelf heeft hij nog niet echt kunnen overtuigen. Hij lijkt vaker gewoon te gretig.
Klopt, maar voetballend veel meer in zijn mars dan bijvoorbeeld Danny Buijs.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
inderdaad. gefrustreerd spelertje
ja dat welquote:Op woensdag 18 april 2007 23:25 schreef MATERAZZl het volgende:
[..]
Klopt, maar voetballend veel meer in zijn mars dan bijvoorbeeld Danny Buijs.
Dat merk je wel, bij teamgenoten maakt hij wel veel los in de positieve zin van het woord.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:23 schreef zjroentje het volgende:
Maar goed, iemand met zijn passie, beleving en ervaring is gewoon onmisbaar voor dit Ajax.
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Edgar als role-model?
0900-1262626quote:
En die heeft hij niet gekregen, goed bezig dusquote:Op donderdag 19 april 2007 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij had na een minuut al rood moeten krijgen. Goed bezig inderdaad
Gabri pakt pas kaartenquote:Op donderdag 19 april 2007 01:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Pakt veel kaarten iets te wild bezig
Laat zich te makkelijk gek maken.
Goed bezig inderdaad. Hij is heel erg belangrijk voor dit team.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En die heeft hij niet gekregen, goed bezig dus
Ben er maar trots op als een randdebiel in je team speeltquote:Op donderdag 19 april 2007 18:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En die heeft hij niet gekregen, goed bezig dus
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ben er maar trots op als een randdebiel in je team speelt
Kom met argumenten of reageer op mijn stukquote:Op donderdag 19 april 2007 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij is een staatsmongool die zich niet weet te gedragen.
Wat klopt er niet aan?
Ik ben net op dreef en hij gaat zichzelf steeds meer voor lul zettenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Denthemen, het is DAM, die zegt nooit iets zinnigs. Laat hem.
roodquote:Op donderdag 19 april 2007 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij had na een minuut al rood moeten krijgen. Goed bezig inderdaad
Duwen is rood. Vraag maar aan Van Dijk van Utregquote:Op donderdag 19 april 2007 19:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
rood![]()
![]()
Da Costa had rood moeten hebbe ja![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt, Davids is inderdaad niet veel
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 19 april 2007 19:22 schreef denthemen het volgende:
Kom met argumenten of reageer op mijn stuk
quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:18 schreef denthemen het volgende:
Hij heeft op het veld ook echt mensen aangevallen, gister weer toen hij een paar keer flink aangepakt werd, toen Ricky VD Bergh hem even een paar schoppen gaf. Lul toch geen poep man, we weten da je hem niet mag, maar om nu dit erbij te gaan verzinnen, tuurlijk is het stom wat er met Keane gebeurt is, maar is hij nu ook opeens een mafkees? Kom met goeie argumenten! Davids is er zelfs volgens mij nog nooit van afgestuurd omdat hij ruzie met iemand had
Ik begin me toch zorgen te maken over je geestelijke gesteldheidquote:Op donderdag 19 april 2007 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij is een staatsmongool die zich niet weet te gedragen.
Wat klopt er niet aan?
Als er voor een duw rood gegeven moet worden bleven er gister weinig mensen over, even een lijstje met mensen die ik heb zien duwen:quote:Op donderdag 19 april 2007 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij viel in de eerste minuut al Sektoui aan![]()
Dan heb je het ook over iemend, wat een irritante kneus die steeds de bal niet geeftquote:Op donderdag 19 april 2007 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij viel in de eerste minuut al Sektoui aan![]()
Vraag maar aan Van Dijkquote:Op donderdag 19 april 2007 19:35 schreef denthemen het volgende:
Lul toch op als je de regels niet kent, slaan is rood, duwen is geen rood
Zei Van Dijk later niet dat het geen rood wasquote:Op donderdag 19 april 2007 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vraag maar aan Van Dijk
Duwden die ook allemaal weg van de bal?
Je verandert nu steeds van mening, blijf eens bij 1 mening, net was het nog rood toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, en?
Het was minimaal geel en dan was de snuggere Davids vast nog wel tegen een 2e aangelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |