Nee klopt, het feit dat de jeugd gepasseerd wordt klopt niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:30 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Hij is beter, toch is het onzin hem terug te halen.
Ergens klopt hier iets niet![]()
Maar dat talent bij Ajax kan nog beter worden met de juiste begeleiding, die ze van een ervaren kracht als Davids kunnen krijgen, zoals Davids in zijn begintijd bij Ajax het vak leerde van Jan Wouters.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee klopt, het feit dat de jeugd gepasseerd wordt klopt niet.
Er loopt genoeg rond bij Ajax wat ook beter is dat het grote gross dat er rond loopt op de velden
Ik onderbouw hem en volgens mij heb ik gewoon gelijkquote:
Ajax miste ervaring, er was juist teveel talent. Nu met Jaap Stam en Edgar Davids erbij, is er een perfecte combinatie. De talenten kunnen zich nu aan iemand optrekken, ik denk dat de terugkeer van Davids heel positief is voor velen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee klopt, maar je kunt er wel 1 opstellen ipv het terughalen
Iets wat tergenwoordig imo veel te weinig gebeurt in Nederland.
Met name Ajax wat toch een zeer behoorlijke jeugdopleiding heeft
Je zag het zondag al aan Gabri en Sneijder, nog niet zo goed zien spelen dit seizoen die 2 samenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax miste ervaring, er was juist teveel talent. Nu met Jaap Stam en Edgar Davids erbij, is er een perfecte combinatie. De talenten kunnen zich nu aan iemand optrekken, ik denk dat de terugkeer van Davids heel positief is voor velen.
Ik zeg nergens dat ze "geen" kans krijgen hè.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik onderbouw hem en volgens mij heb ik gewoon gelijk![]()
Er lopen 7 gasten in die ook in de jeugd van Ajax hebben rondgelopen, dus het slaat nergens op dat de jeugd geen kans krijgt?
Ja, jij zal 't uiteraard beter weten dan Ten Cate. Ik zou solliciteren bij Ajax als ik jou was.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee klopt, het feit dat de jeugd gepasseerd wordt klopt niet.
Er loopt genoeg rond bij Ajax wat ook beter is dat het grote gross dat er rond loopt op de velden
Waarom? Omdat ik niet dezelfde mening heb moet ik maar gaan sollicteren als trainer?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, jij zal 't uiteraard beter weten dan Ten Cate. Ik zou solliciteren bij Ajax als ik jou was..
Jij doet het voorkomen alsof jouw mening een feit is. Dat staat dom, hou je mond maar.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik niet dezelfde mening heb moet ik maar gaan sollicteren als trainer?
Mijn god wat heb ik dan vaak moeten sollicteren in mijn leven zeg, alleen omdat ik een andere mening heb
![]()
Ik ben duidelijk in het begin begonnen met het verkondingen van mijn mening... dat jij niet in staat bent dat te onthouden en zodanig te verwerken is niet mijn probleem, stakkerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij doet het voorkomen alsof jouw mening een feit is. Dat staat dom, hou je mond maar.
Schelden getuigt ook niet echt van veel intelligentie.. Ik laat jou en je Asperger wel met rust nu.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk in het begin begonnen met het verkondingen van mijn mening... dat jij niet in staat bent dat te onthouden en zodanig te verwerken is niet mijn probleem, stakker
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Schelden getuigt ook niet echt van veel intelligentie.. Ik laat jou en je Asperger wel met rust nu.

Wat zul jij dan dom zijn...!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Schelden getuigt ook niet echt van veel intelligentie.. Ik laat jou en je Asperger wel met rust nu.
Omdat dit topic er al isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |