Ja wat hij zegt, niet dat ik nu denk dat ik zo goed ben dat jullie mij moeten hebben, maar het lijkt me wel leuk eens te horen hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:50 schreef Babbel1 het volgende:
Hoe ben je stemacteur geworden? Heb je je ergens ingeschreven? Ik ben wel benieuwd!![]()
Anyways, ik heb een beetje geexperimenteerd en ben gewoon gaan opnemen na een tijdje. Langzamer hand leerde ik meer dingen, zoals een stem weer oppakken nadat je die niet gebruikt hebt een tijdje. Je moet echt wel oppassen voor stemoverbelasting, omdat je soms rare stemmen doet die je stem heel erg belasten. Die communicite waar ik het over heb is VAA ( Voice Acting Alliance ) en is wel in het engels. Daar doen ze heel veel aan anime dubben ( eigen stemmen onder de show zetten ) en radioplays maken. Het is allemaal voor de lol, al zitten er wel mensen die gewoon door willen breken en nu ervaring opdoen. Dus als je interesse hebt, kijk een keer rond zou ik zeggenquote:The noob is about Ohforf (a naming error when he created the character) who lives inside Clichequest, a massive multiplayer gaming world. Think about World of Warcraft for example. He is new to everything in that world and he is what the gamers would call, a noob (newbie). He is just trying to stay alive but and all these comical and very typical things happen to him. You should go and read the comic here!
Voice types: From low to high
Soundeffects: Sounddogs and Freesound
Credits: Gianna, for making this webcomic!
Runtime: 4:01 minutes
Download: http://media.putfile.com/The-noob-comes-alive-55
Used webcomic pages: Page 1, Page 2 and Page 3
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja wat hij zijzegt, niet dat ik nu denk dat ik zo goed ben dat jullie mij moeten hebben, maar het lijkt me wel leuk eens te horen hoe dat gaat.
quote:
heb je die zelf opgenomen ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:12 schreef caradoc het volgende:
Nou, verwacht niet te veel hoor ... ik ben maar een amateur. Maar toch, daar zijn ook echt hele goede bij in de communitie. Ik heb stemmen altijd leuk gevonden en mensen zeiden wel eens vaker tegen mij dat ik zoiets moest gaan doen. Bijvoorbeeld om poppetjes in te spreken voor de door fans gemaakte levels bij spellen. Ik kan je wel een voorbeeld geven van wat ik nou doe bijvoorbeeld. In het voorbeeld heb ik drie pagina's van een online strip opgenomen.
[..]
Anyways, ik heb een beetje geexperimenteerd en ben gewoon gaan opnemen na een tijdje. Langzamer hand leerde ik meer dingen, zoals een stem weer oppakken nadat je die niet gebruikt hebt een tijdje. Je moet echt wel oppassen voor stemoverbelasting, omdat je soms rare stemmen doet die je stem heel erg belasten. Die communicite waar ik het over heb is VAA ( Voice Acting Alliance ) en is wel in het engels. Daar doen ze heel veel aan anime dubben ( eigen stemmen onder de show zetten ) en radioplays maken. Het is allemaal voor de lol, al zitten er wel mensen die gewoon door willen breken en nu ervaring opdoen. Dus als je interesse hebt, kijk een keer rond zou ik zeggen
Maakt niet uitquote:
Haha, het is niet alleen maar rare stemmetjes hoor. Het voorbeeld was een webcomic, dus daar horen af en toe ook wel van die typische stemmen bij. Maar het is vaak toch wel gewoon normale stemmen, tenminste niet van die piepstemmen zoals een Furby die heeft.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:20 schreef ThE_ED het volgende:
Ik kan wel goed rare stemmetjes nadoen voor alle knuffels die ik heb, maar of dat voldoende ervaring is...Ik schijn het wel goed te kunnen.
Thanksquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:25 schreef buzzer het volgende:
[..]
heb je die zelf opgenomen ?
Nice, very nice
Zeker. Iemand kan heel veel doenmet zijn /haar stem. Alleen moet je wel je eigen sound vinden. Als er 30 mensen rondlopen die hetzelfde kunnen, moet je iets veranderen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:20 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Ik vind die stemmenbank cool! Je kan allerlei soorten stemmen opzoeken, best wel leuk om te horen wat 1 persoon voor diversiteit in zijn stem heeft.
En kom maar naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar beneeeeeeeeeeeeeeeeeeedeeeen en sla je slagquote:
ik doe veel, maar niet de stem van Pinoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:29 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En kom maar naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar beneeeeeeeeeeeeeeeeeeedeeeen en sla je slag![]()
Wat wel dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:31 schreef Patch het volgende:
[..]
ik doe veel, maar niet de stem van Pino
Ben de naam kwijt van die fokker die dat dus wel deedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:31 schreef Patch het volgende:
[..]
ik doe veel, maar niet de stem van Pino
veel tekenfilms, veel reclamespotjes, radio commercials, Educatieve CD-Roms, documentaires, reportages, attracties, en computerspelletjesquote:
Post je stem eens ben benieuwd of ik je stem herkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:41 schreef Patch het volgende:
[..]
veel tekenfilms, veel reclamespotjes, radio commercials, Educatieve CD-Roms, documentaires, reportages, attracties, en computerspelletjes
ach neequote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Post je stem eens ben benieuwd of ik je stem herken![]()
leuke baan heb je danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:41 schreef Patch het volgende:
[..]
veel tekenfilms, veel reclamespotjes, radio commercials, Educatieve CD-Roms, documentaires, reportages, attracties, en computerspelletjes
Coolquote:
Is het je 'echte' (zeg maar fulltime) baan, of doe je het er gewoon naast? Echt leuk!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:41 schreef Patch het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |