abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46031657
quote:
Op sterfbed moeder

Angelina belooft Brad te trouwen

AMSTERDAM -
Angelina Jolie en Brad Pitt gaan trouwen. Het acteurspaar heeft in het openbaar altijd afwijzend tegenover een huwelijk gestaan, maar de 31-jarige schoonheid kan er niet meer onderuit. Angelina heeft haar moeder, vlak voor zij stierf, beloofd ’ja’ te zeggen tegen Brad (43).

Marcheline Bertrand overleed eind vorige maand. Volgens een insider heeft ze haar dochter op haar sterfbed haar laatste wens verteld. „Trouw met Brad. Hij is een engel, en zal goed voor je zorgen.” Eerder zei Angelina het ’onzin’ te vinden om te trouwen. Volgens haar werden zij en Brad al verbonden: door hun drie kinderen Maddox, Zahara en Shiloh.
Niet echt een goede reden om in het huwelijksbootje te stappen lijkt me.
Angelina schijnt dus tegen het huwelijk te zijn, maar volgens mij is ze al eerder getrouwd geweest.
Edit: op Wiki gevonden:
Angelina Jolie is twee keer getrouwd geweest: met acteur Jonny Lee Miller en met acteur Billy Bob Thornton.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:16:56 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_46031851
Met Billy Bob. Wat een ranzige verhouding was dat.

Flesjes van elkanders bloed als hangertje om de nek, etc.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_46032054
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:16 schreef static het volgende:
Flesjes van elkanders bloed als hangertje om de nek, etc.
Beter dan een vlutring van paar miljard om je vinger
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 09:43:06 #4
43556 miss_dynastie
pi_46032299
Ik snap wel dat ze tegen is (was?), ik bedoel, 'tot de dood ons scheidt' is dan niet echt meer op je van toepassing . Niet dat ik tegen scheiden ben o.i.d., maar ik kan me voorstellen dat je voor jezelf moeite hebt met zo'n belofte als je hem al eerder twee keer niet bent nagekomen. Trouwen omdat je het je mams beloofd hebt lijkt me geen goede reden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')