Echte mannen maken geen toetsen...quote:

quote:

ik ook man, gaaf he?!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:25 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Echte mannen maken geen toetsen...
Maar ik heb de CITO toets een kleine 7/8 jaar geleden gemaakt.. ik had toen een 550, dus ik ben echt keislim![]()
![]()

Daar gaat mijn winst...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:12 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee ik ben er nog![]()
[..]
Je wilt me weg omdat ik je own![]()
[..]
Heb ik niet nodig![]()

een onderbroekquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:26 schreef dekkered het volgende:
zon stukje stof (weet niet meer hoe dat heet![]()
)

wahahah PWND! 6 februari!quote:

Krijg mn Uber H4x0rrrrr skills in je ass, ik rag je de pan uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:28 schreef FJD het volgende:
[..]
wahahah PWND! 6 februari!![]()
sorry had het niet helemaal doorgelezen

zou wel willen maar moet centjes sparen voor mn vloerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:33 schreef FJD het volgende:
Als je m echt zo graag wilt dan kijk je toch even rond op Marktplaats [afbeelding]

je hebt BF2 nogquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zou wel willen maar moet centjes sparen voor mn vloer![]()
een eigen huis![]()
![]()
dag leuke dingen![]()
![]()

Eigen huisquote:

whehehe, wil jij wel samen met kogeltje in een kamer zittenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Eigen huis
Housewarming
Housewarming van BoF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel beetje de positieve kanten blijven zien he![]()

wat is dat dan nou weer voor bullshitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
whehehe, wil jij wel samen met kogeltje in een kamer zitten![]()

als er iemand tegen lelijk tegen je is kruip je maar dicht tegen mij aan hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
wat is dat dan nou weer voor bullshit![]()
![]()

quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:47 schreef IJsmuts het volgende:
als er iemand tegen lelijk tegen je is kruip je maar dicht tegen mij aan hoor![]()

liever nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:47 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als er iemand tegen lelijk tegen je is kruip je maar dicht tegen mij aan hoor![]()

Geloof me, als je een half uur naar Foxie z'n 'belevingen' van de Apeldoorn meet luistert, dan is dit nog de meest veilige optiequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |