Ik wil best zo af en toe nog even doorspammen dat 3lmo nog steeds een user-icon voor me moet zoeken. Maar dat betekend wel dat de door jou geselecteerde user-icon verloren gaat.. ;')quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:31 schreef IJsmuts het volgende:
wat er gisteren teveel is gespammed wordt vandaag zeker recht getrokken![]()
krijg je van mij 10 euro en eeuwige dankquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat ik straks nog 3lmo weg jaag..![]()
Eitje...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
krijg je van mij 10 euro en eeuwige dank![]()
Server heb ik al gerestart maar wat moet er allemaal bij FF aan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:20 schreef staticdata het volgende:
en hem gelijk even start en stopt.
ofwel diamond doe je werk eens
uiteraard voor de rest van 2007, 01.01.2008 kom ik je prijs brengenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:22 schreef ursel het volgende:
Tadaaa.. Nog geen reactie van 3lmo..
Kom maar op met die 10 eurie..![]()
Ooh.. en de eeuwige roem..![]()
zet er ook ff bij: "WE KICK FOR TITS"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:27 schreef FJD het volgende:
Alles vol aanDood aan de granaat hoeren
![]()
Zou je ook even in de server message kunnen zetten "TESTING THIS WEEK WITH FF ON!"
Thanks
quote:
Hmm ik wil het graag doen maar als ik wil opslaan loopt hij te ouwehoeren over service pack netwerkframe blabla en dat kan best eens kloppen. Oftewel ik kan de settings niet opslaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:27 schreef FJD het volgende:
Alles vol aanDood aan de granaat hoeren
![]()
Zou je ook even in de server message kunnen zetten "TESTING THIS WEEK WITH FF ON!"
Thanks
als jij ook een 30x op mn C4 wil staan ben ik je man!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:33 schreef Stefan740 het volgende:
![]()
Gaan we weer
Iemand die me wil helpen die 20 repairpunten in 1 ronde te krijgen?
Nee ik ben er nogquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik wil best zo af en toe nog even doorspammen dat 3lmo nog steeds een user-icon voor me moet zoeken. Maar dat betekend wel dat de door jou geselecteerde user-icon verloren gaat.. ;')
Ben alleen bang dat ik straks nog 3lmo weg jaag..![]()
Je wilt me weg omdat ik je ownquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
krijg je van mij 10 euro en eeuwige dank![]()
Heb ik niet nodigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als jij ook een 30x op mn C4 wil staan ben ik je man!![]()
owja, ik moet ook nog 2000 kills om mn k/d postitief te krijgen![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben ook weer terug van Wintersport!
Hallo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |