MSN, voeg hem ook toe.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar ken jij Huub vn dan?
Gezellig met ze allen naar een Parenclub!quote:als het aan mij ligt komt er zeker een meeting en gaan we nog uitgebreid samen lachen.
#39 back in o-townquote:
Oww haal broeder Gert er nog eens bij, nog een www. van broeder francisquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:29 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, tukkers zijn allang blij dat een andere 'BN'er in het nieuws is dan Gert Timmerman of Marga Breuk of Bult ofzoiets![]()
Een gewone Tukker-es die het hele drama heeft gevolgd van Huupke, en donders blij is dat er naast Herman Finkers toch ook echt andere leuke jonge leu op d'n oale grond rondhobbelen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oww haal broeder Gert er nog eens bij, nog een www. van broeder francis![]()
Dat wordt lastig,zit al een jaar of 15 dicht.....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij -met zijn huidige zelfbeeld- komende zaterdag al in elkaar gerost wordt in de Jumbo Dancing in Oldenzaal.
Ja, agressieve mongolen kunnen we altijd wel gebruiken op FOK!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:08 schreef DaMook het volgende:
je bent welkom iig (
Ten 1e hebben we die toch al genoegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, agressieve mongolen kunnen we altijd wel gebruiken op FOK!
Zorgen tenminste voor wat leven in de brouwerijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, agressieve mongolen kunnen we altijd wel gebruiken op FOK!
gheh gheh APK, al een tijdje daar niet meer geweest.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij -met zijn huidige zelfbeeld- komende zaterdag al in elkaar gerost wordt in de Jumbo Dancing in Oldenzaal.
Ach what's in a name. De Siepel dan oid.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:07 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
gheh gheh APK, al een tijdje daar niet meer geweest.
De Jumbo wordt thans verbouwd tot apartementen![]()
Ik ben ook een Tukker, maar ik zie Huub nou niet bepaald als een BN'er ofzo hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:29 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, tukkers zijn allang blij dat een andere 'BN'er in het nieuws is dan Gert Timmerman of Marga Breuk of Bult ofzoiets![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |