Dan kan ze in ieder geval nog watquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:11 schreef versabommie het volgende:
Ik vindie amanda een beetje ene hoer
Komt door al het wow-enquote:
doen alsof ie baardgroei heeft zo te zienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:12 schreef versabommie het volgende:
wat staat Bart nou voor die spiegel te doen?
Echt, ik ben met de gemiddelde twee weken baard altijd binnen 6-7 minuten klaarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
doen alsof ie baardgroei heeft zo te zien
Dat heet scheren.. moeten de meeste produkten van het mannelijk geslacht doen wanneer zij geslachtsrijp geraken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:12 schreef versabommie het volgende:
wat staat Bart nou voor die spiegel te doen?
beetje weinig testosteron dus?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt, ik ben met de gemiddelde twee weken baard altijd binnen 6-7 minuten klaar![]()
moeten, moeten? Wie is er doodgegaan en heeft vrouwen stemrecht gegeven in godesnaam?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:14 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dat heet scheren.. moeten de meeste produkten van het mannelijk geslacht doen wanneer zij geslachtsrijp geraken.
Of scherpe mesjes maar dat is minder leuk om te typen zekerquote:
Neuh, gewoon stevig doorhakken. Je hebt me zelf gezienquote:
Maar wel zo handigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Of scherpe mesjes maar dat is minder leuk om te typen zeker![]()
nope...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:17 schreef lurf_doctor het volgende:
Is al bekend wanneer de nieuwe komen?
Ruimte zat voor reclameboodschappenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:20 schreef Carlaa het volgende:
De brulaap wil haar lippen tattoeren! ARGHHHH!
Ik weet alleen nog dat je enorme klotsknieën hebt iddquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon stevig doorhakken. Je hebt me zelf gezienWaarschijnlijk kon je door het enorme hoogteverschil het zelf niet zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |