Ruimte zat voor reclameboodschappenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:20 schreef Carlaa het volgende:
De brulaap wil haar lippen tattoeren! ARGHHHH!
Ik weet alleen nog dat je enorme klotsknieën hebt iddquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon stevig doorhakken. Je hebt me zelf gezienWaarschijnlijk kon je door het enorme hoogteverschil het zelf niet zien...
Het zwaartepunt, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:22 schreef schizolientje het volgende:
Op de site van Talpa staat geen vooraankondiging van iets spannends dus ik denk niet dat er veel gaat gebeuren vandaag. Nasty moet gewogen door Carlos straks, dat zal het hoogtepunt van de dag worden
"Ja waaaat Nouuuu!"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik hoef die chips al niet meer konklear
![]()
Wel grappig. Ze riep zo hard dat zij geen make up nodig had. Niet nodig? Ze moet het zelfs!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
zdngmw moet make-up op anders komt ze zo grauw over op TV, zien jullie het verschil dan met voor of na??????![]()
volgens mij staat dat ding veels te heet !!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:25 schreef versabommie het volgende:
OHW PLEASE! laat dat haar van die kutkoe in de fik vliegen nu...als er een god is!
Dat gaat niet goed komen, stoom komt erafquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:28 schreef snetje het volgende:
[..]
volgens mij staat dat ding veels te heet !!![]()
het enige wat we nu nog kunnen doen is samen bidden...lijkt me zo leuk als ze dadelijk kaal door het huis moet whehehequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Het had d'r muil moeten wezen!quote:
Het gaat de goeie kant opquote:
Hier blijven ze ook uit.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
"Ja waaaat Nouuuu!"
Geniaal!!!!!![]()
Dat was denk ik het laatste wat ik van DGK heb gezien, en ga zien![]()
Het is toch nephaar dus ze mikt bij een eventueel brandje gewoon die hele pruik af en bestelt een nieuwequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Is meestal zo bij amoebes.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:33 schreef versabommie het volgende:
Volgens mij is Amanda niet zo heel erg intelligent?
Kom je daar nu pas achterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:33 schreef versabommie het volgende:
Ik hoorde dat ze meedoen met een geheim experiment waarbij zij en Nasty 1 hersencel moeten delen en de kijkers moeten raden wie hem op een bepaald moment in gebruik heeft.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:33 schreef versabommie het volgende:
hangt er vanaf met wie je het vergelijkt....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:33 schreef versabommie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |