Door het lachen gewoon vergeten te lachen hier online LoLquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:11 schreef noekje het volgende:
Hij is waarschijnlijk al een keer geplaatst maar de tranen rolden over mijn wangen.
http://www.youtube.com/watch?v=BmlWR5GU424
1 keer maar vandaagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:17 schreef noekje het volgende:
Oh heb nu al zin in vandaag. Amanda gaat douchen, gaat zich omkleden, gaat een uur haar haar doen, gaat zich omkleden, poept op de bank, gaat zich omkleden, gaat weer een uur haar haar doen, laat even haar tieten zien, omkleden, tegen Natasia aanschurken, haar doen en dan lekker slapen in een goedgekeurd nachthemd.
Spraakmakende nieuwe bewoner!
Zoals je ziet heeft ze wel een dikke sjaal om he!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:45 schreef snetje het volgende:
buiten vriest het en madam zit er weer halfnaakt bij !bart kreeg al de tip van yvonne om een trui aan te trekken en geen t-shirt omdat het koud is en hij het altijd zo koud heeft ....maar madam zit er nog steeds halfnaakt bij
![]()
Hij houdt gewoon rekening met de capaciteiten van zijn medebewonersquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:54 schreef pullup het volgende:
Bart wil zakdoekje leggen vandaag.....Oh joy![]()
Nee, tuurlijk niet gekkie. Tijdens het omkleden wipt ze de borsten er ook wel een keer uit. Dat doet ze meerdere keren per dag alleen zal ze eenmaal vandaag zonder reden ze er gewoon even uithalen. Zo is ze wel, onze Amanda.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:03 schreef Carlaa het volgende:
"Begin de dag met een dansje.. begin de dag met een lach"... dat liedje begint een beetje mijn strot uit te hangen! Is daar niets aan te doen?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:10 schreef Carlaa het volgende:
Nou ja, op de streams is nu te zien dat AmanDEL kan lezen.. op zich is dat wel nieuws!
een beetjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:11 schreef versabommie het volgende:
Ik vindie amanda een beetje ene hoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |